בעידן בו כל אחד משתמש בוייז בשביל להגיע למקומות מסוימים, עולה שאלה, מה החשיבות של שלטים. סביר להניח שאף אחד מאיתנו כבר לא משתמש במפות, בוודאי לא בשטחים עירוניים, לכל אחד יש סמארטפון עם וייז וזה מספיק לו בשביל להגיע לכל מקום. אך מה לגבי שלטים, הרי אם אנחנו יכולים להגיע לכתובות מסוימות בלי בעיה, למה אנחנו צריכים שלטים?
תופתעו לשמוע שהלקוחות שלכם ישמחו אם תתקינו שלטים בדרך למשרד ולא פחות חשוב, אם תתקינו שלטים בתוך המשרד. לצורך התמצאות במשרד אי אפשר להשתמש בוייז, הוא לא יסביר כיצד אפשר להגיע משולחן A לשולחן B, בוודאי כשמדובר במשרדים או מבנים גדולים.
החשיבות של שלטים למשרד היא גדולה, כשמדובר במבנים מסחריים עם כמות גדולה של משרדים. הרי הלקוח הסביר, ירצה לחסוך כמה שיותר זמן וטרחה. הוא לא ירצה להסתובב בין המשרדים השונים עד שימצא את המשרד שלכם. לכן חשוב לו שתתקינו שלט לפני הכניסה למבנה, היכן עליו להיכנס (בפרט אם מדובר בכתובת אחת עם מספר מבנים בעלי אותו שם), כמו כן שתתקינו שלט בכניסה למבנה, בשביל שהוא יוכל לראות באיזו קומה אתם ממוקמים, ולבסוף חשוב לו שתתקינו שלט בכניסה למשרד, כך הוא ידע בוודאות שזה המשרד שלכם וכאן הוא צריך להיכנס.
השלטים בדרך למשרד, חייבים להיות ברורים, נוחים לקריאה, רצוי כאלה שמכילים מידע רלוונטי ללקוח, למשל שם העסק, שעות פתיחה, טלפון חירום, וכאמור מיקום העסק (קומה, מספר משרד וכדומה). רצוי לעצב את השלטים באופן כזה שיתאימו לרוח העסק.
שלטי התמצאות במשרד
גם בתוך המשרד עליכם להתקין שלטים. שלטי התמצאות. אלה יכולים להיות שלטים שיפנו את הלקוחות לגורמים מסוימים, למשל מזכירות, עובדים בתחומים מסוימים, פינת קפה וכדומה. שלטי אזהרה והבהרה, לדוגמא כאלה שמסבירים היכן השירותים, היכן נמצאת דלת יציאת חירום, שלט יציאה וכניסה, ועוד.
אפשר גם להתקין שלטים שיסמנו מיקומים של אלמנטים מסוימים שהלקוחות לא אמורים להתקרב אליהם, למשל, ארון מסמכים, ארון תיקים, ועוד.
שלטי התמצאות ימנעו אי הבנות בין הלקוחות לעצמם ובין הלקוחות לעובדים. כמו כן הם יאפשרו ללקוח תחושה הרבה יותר נעימה כשהוא ישהה בתוך המשרד.