הגלידרייה היא מקום שאליו באים לבלות, להירגע וליהנות מהקיץ. תמיד יש מישהו שרוצה לבוא לכאן ולבלות עם החברים שלו. הגלידרייה היא גם מקום שבו אנשים יכולים להכיר אנשים חדשים ולהחליף רעיונות.
צמיחת הגלידריות ניזונה מגידול האוכלוסייה, הזדקנות האוכלוסייה, יוקר המחיה, עליית מחירי המזון, זמינות מרכיבים איכותיים, חידושים טכנולוגיים ומספר הגובר של אנשים שרוצים לאכול מזון בריא. בנוסף לגורמים אלו, ישנם גורמים נוספים שעשויים לתרום לצמיחה כמו רצון לרכישת זכיינות לחנות גלידה, הגברת הסטנדרטים למוצרים ושירותים המוצעים על ידי חברות המוכרות מזון קפוא או מסעדות המציעות מזון קפוא. גורמים אלו עשויים להצטבר כדי ליצור ביקוש למזון קפוא או למסעדות המציעות מזון קפוא וכן להגדיל את מספר האנשים
חנות גלידה
גלידריות בפתח תקווה הן קיום של זמן רב. הם קיימים למעלה מ-70 שנה ותמיד היו שם כדי לספק ללקוחות שלהם משהו מתוק וטעים.
בשנות החמישים, הם החלו לפתוח חנויות קטנות יותר באזורים שונים בעיר ובסופו של דבר החלו להתרחב לחנויות גדולות יותר הידועות כיום כגלידריות. כיום, בישראל לבדה פועלות למעלה מ-500 גלידריות.
יש הרבה גלידריות בפתח תקווה, אבל רובן מנוהלות על ידי משפחות. לבעלים יש ניסיון רב בניהול העסק ויודעים מה נדרש כדי להצליח. הם עושים את זה כבר הרבה זמן והם יודעים להכין גלידה במכונים שלהם.
תרבות עירונית
גלידריה בפתח תקווה היא חלק חשוב מאוד מהתרבות המקומית. מאז ומתמיד גלידריות היו חלק מהחיים המקומיים, אבל עכשיו יש גל חדש של גלידריות שהגיע לעיר. אנשים רבים חושבים שהגלידות הללו שונים מאוד מהישן ויכול להיות שהם אפילו טובים מהם.
הגלידריות בפתח תקווה הן דוגמה טובה לחדשנות שהתחוללה בשנה האחרונה. בשל הצמיחה של טכנולוגיות דיגיטליות ומודלים עסקיים חדשים, ישנן חברות קופירייטינג רבות שמחפשות לקוחות חדשים.