ניהול עסקים בצורה יעילה

כיום עסקים מבינים כי כל כלי שיכול לעזור להם בניהול העסק שלהם הינו פתח להתפתחות ויציבות עסקית. אנו עדים לכלים רבים שאנו יכולים להיעזר בהם כיום בתור בעלי עסקים בין אם מדובר בקדמה שמאפשרת לנו להשתמש במחשבים ותוכנות או בכלים יעילים יותר לצורך הפקת יותר תועלת מהזמן של העובדים שלנו. כאשר מדובר באסטרטגיה, שיפור השירות של העסק וביסוס תכנית שיווקית על גבי נתונים, יש באפשרותנו היום להיעזר בכלים סטטיסטיים מתקדמים ולבצע גם מחקרים אודות העסק או קהל היעד באמצעות קבוצת מיקוד כדי לקבל את ההחלטות האפקטיביות ביותר.

סקר גיאוקרטוגראפי

בעזרת סקרים גיאוקרטוגראפיים מתאפשר לנו לבצע כמה פעולות שונות היעילות למגוון רחב של החלטות. הסקרים הגיאוקרטוגראפיים יכולים לבדוק עבורנו פוטנציאל שוק למוצר או שירות מסוימים באזור מסוים וכך לחסוך מצב שבו מרכז מסוים מוקם באזור שאין בו מספיק ביקוש למוצר או לשירות שהמרכז מציע. בנוסף, ניתן להשתמש בסקרים מסוג זה על מנת להבין את רמת המודעות של קהל יעד מסוים למותג, למוצר או שירות וגם את רמת ההכרה של המתחרים. לאחר קיום סקר שכזה, יש באפשרותנו לקבל החלטות נבונות יותר אחר האסטרטגיה השיווקית הנכונה ביותר לצורך חדירה לשוק עם המוצר החדש או הקיים שלנו.

בקרת איכות ושיפור השירות

כאשר בעל עסק מחזיק במקום או במספר מוקדים בהם הוא מספק שירות, ייתכן והוא יחווה קשיים במעקב אחר שירות הלקוחות שלו. על מנת שבעל העסק יוכל לדעת בוודאות מהי רמת שירות הלקוחות שלו, ניתן להיעזר בכמה כלים. ראשית, ישנו הכלי העושה שימוש בסקרים עם לקוחות או מבקרי החברה או העסק על מנת להבין כיצד הם מרגישים לגבי השירות שניתן להם. על מנת שבעל העסק יוכל לקבל גם דעה אובייקטיבית לגמרי בדבר השירות שהחברה שלו מציעה, ניתן לקבל שירות של לקוח סמוי באתר גיאוקרטוגרפיה המגיעים לבית העסק, בין אם טלפונית או רגלית בהתאם לעסק, ומקבלים שירות כמו כל אחד מהלקוחות. לאחר מחקר עצמי שכזה אודות התנהלות עובדי החברה, יכול בעל העסק לדעת אילו מוקדים בעסק דורשים שיפור.