איך לסגור עסקה בטלפון?

כשמדובר על סגירת עסקאות, לבעלי עסקים רבים זה נראה כמו סלע גדול ומאיים. היכולת לשכנע בצורה אמיתית את האדם שמולכם לרכוש, היכולת להתחבר לאנשים ובאמת לעזור להם עם המוצר שלכם, לא מגיעה ביום אחד.

אף אחד לא נולד איש מכירות. זו מיומנות, וכמו כל מיומנות, צריך לפתח אותה. 

במכירות יש שתי צורות לסגור עסקה. בטלפון או בשיחה אחד על אחד. לכל אחת מהדרכים יש אופן פעולה שונה, אולם לשני המצבים יש עקרונות פעולה זהים.

אז איך סוגרים עסקה בטלפון והאם קורס מכירות יוכל לסייע? המשיכו לקרוא כדי לדעת.

לסגור עסקה בטלפון ובקלות:

בטלפון מה שעובד, זה רק הקול של המוכר, הטון והיכולת שלו להעביר את הרגשות והתחושות דרך הפומית. הרבה בעלי עסקים מנסים להתמקד במה שנקרא טכניקות מכירה קשות. זה אומר לשאול שאלות מניפולטיביות את הלקוח, לדחוק אותו לפינה רק כדי לחלץ ממנו את הכרטיס אשראי.

השיטה הזו עובדת אולי, אבל היא כרוכה בהמון כאב ראש וגם היא יעילה אך ורק לטווח הקצר. 

מה זה אומר? היום הלקוחות חכמים מתמיד, וברגע שהם שומעים דחף בקול של המוכר, הם נרתעים בבהלה. ממש כך, לא פחות. זה מזכיר להם את אותם אנשי מכירות שדחקו אותם לפינה רק כדי לחלץ מהם כמה שטרות בעוד שהמוצר עצמו מעולם לא התאים להם. מעולם הם לא היו צריכים אותו.

בגלל זה, כדי לסגור עסקה בטלפון, כדאי לעבור אימון מכירות למוקדים טלפוניים ובנוסף לכך מומלץ כי תהיו אמיתיים עם הלקוח, תנו לו להבין בעצמו למה הוא צריך את המוצר ואם אתם חוששים שזה לא מתאים לו, אל תחששו להגיד לו את זה. היו כנים. עדיף לפטר לקוח מאשר לגייס לקוח מאוכזב.