איך סלקום טיוי שומרת על עצמה בשוק?

חברות תקשורת וספקיות תוכן חייבות לעבוד קשה כדי לשמור על רלוונטיות. במה דברים אמורים? העולם צועד קדימה במהירות מבהילה. יש כל כך הרבה נותני שירות, יצרני תוכן ומתחרים בענף. איך בעצם שומרת חברת סלקום טיוי על עצמה בשוק? איך היא מרימה את עצמה מעל המים השוצפים של כלל המתחרים, ומצליחה להציע מענה ייחודי ואיכותי? התשובה מורכבת מכמה חלקים.

כך סלקום שומרת על עצמה בשוק

  • תכנים וסדרות – החברה מציעה בחבילות התוכן שלה מגוון נרחב של תכנים וסדרות מגוונות. השילוב של כל התכנים יחד מוביל את החברה למצב בו יש לה למכור מגוון נרחב והרבה מאוד תכנים מרתקים. החבילה מכילה בתוכה מגוון שמתאים לקהלים שונים בהתאם לתחומי עניין.
  • מחירים – אין ספק שהמחיר משפיע על החלטת הלקוחות. אכן החברה יוצאת אחת לתקופה עם הצעות משתלמות ועם מחירים שווים. מה שמעלה את החברה למקום מבוקש. היא מעוררת התעניינות ורבים הם הלקוחות שמחליטים לרכוש ממנה את שירותי הטיוי שהיא מציעה, ובמיוחד את חבילת טריפל שהיא מאפשרת ללקוחותיה.
  • קידמה ואיכות – החברה טורחת לספק חבילות מתקדמות מאוד ורמת איכות גבוהה. היא משלבת את החידושים הטכנולוגיים האחרונים וטורחת לספק לכל לקוח חבילה של איכות ועניין. כאשר לקוחות מגלים כי התכנים והחבילות שהם משלמים עליהם אכן עונים על הציפיות ואפילו מתעלים מעל עצמם, הם מגיעים למסקנה כי החברה המספקת את החבילה מתקדמת וטוב שהם בחרו בה.

חברות רבות פועלות בזירת התקשורת. כל לקוח עורך בירור לפני שהוא רוכש חבילה כדי לאתר את התכנים הרצויים לו ואת המחירים שמשתלמים לו בהתאם להיקף התכנים שהוא רוצה לצפות בהם. אין ספק שחברת סלקום טיוי עומדת במקום טוב בראש הרשימה ושומרת על עצמה בשוק היטב.