קידום אתרי מסחר נעשה בשיטות שונות. ניתן לסווג אותם לשני סוגים:
- קידום באמצעות פרסום
- קידום מפה לאוזן
הסוג הראשון הוא הנפוץ ביותר והוא נעשה בדרך כלל על ידי הוצאת כסף על פרסום. הסוג השני הוא פחות יקר אבל יותר זמן, שכן הוא דורש מאמץ רב לשכנע אנשים להשתמש באתר.
קידום אתרי מסחר הוא תחום תחרותי ביותר. יש הרבה אסטרטגיות שונות לבחירה. חשוב להבין מה תהיה הגישה הטובה ביותר לאתר שלכם ולסוג הקהל אליו אתם מנסים להגיע. הצעד הראשון בכל אסטרטגיית קידום צריך להיות הבנה ברורה מיהו קהל היעד שלך. השלב הבא יהיה להבין מהן נקודות הכאב שלהם וכיצד תוכל לעזור להם על ידי מתן פתרונות. לאחר מכן, תתחיל עם היסודות ותתקדם לטכניקות מתקדמות יותר כמו שיווק דיגיטלי ושיווק משפיענים.
קידום הוא חלק חשוב בכל עסק. בעולם אתרי המסחר הוא גם חלק מהותי מההצלחה. הדרך הטובה ביותר לקדם אתרים אלו היא באמצעות מגוון ערוצי מדיה שונים ולא רק אחד או שניים. אתרי מסחר צריכים לעשות שימוש במדיה חברתית, SEO ושיווק בדוא"ל כדי לקבל את הסיכוי הטוב ביותר להצלחה.
איך להשתמש במדיה חברתית כדי לקדם אתר?
מדיה חברתית היא מקום מצוין להתחיל בו בעת קידום של חנות אינטרנטית מכיוון שהיא מאפשרת משוב מיידי על איכות ויעילות האתר. מותגים יכולים גם להשתמש במדיה החברתית כפורום לשירות לקוחות וכמרחב לבניית קשרים עם הלקוחות שלהם.
הצורה הנפוצה ביותר של פרסום מקוון היא שיווק במנועי חיפוש, המורכב מהדברים הבאים:
1) תשלום כדי שמודעה תופיע בראש דף תוצאות של מנוע חיפוש;
2) תשלום כדי שתופיע פרסומת במקומות אחרים בעמוד מלבד למעלה;
3) תשלום כדי שתופיע פרסומת כאשר מישהו מחפש מילת מפתח או ביטוי הקשורים למוצר או שירות.