בעל עסק? אל תחיה בעבר. סרטי תדמית לעסקים הם חובה בימינו

פעם היינו יושבים בבית ושומעים פרסומות ברדיו. פעם היו  בטלביזיה פרסומות שאי אפשר היה לדלג עליהן אלא אם קמים מהכורסא. פעם פרסומות היו דבר שברור שעושים בעיתונות הכתובה שאותה כל אדם קרא. מה קרה מאז? האינטרנט קרה. ואיתו החלו אנשים לגלוש בכל רגע נתון עם חיבור שתמיד זמין בצורה אלחוטית, גם בסביבה של הבית, וגם בסביבה שמחוצה לו. מאז הכל נעשה היסטוריה, וכל מה שקוראים ויודעים הוא דרך רשת האינטרנט שבה יש הרבה הנאה, לצד הרבה מאוד הזדמנויות עסקיות לעשות את העסק למשהו הרבה יותר בולט בזו הסביבה.סרט תדמית

מתחברים אל העולם הדיגיטלי

אם רוצים להבין מה עובד מבחינה עסקית בזירה הדיגיטלית צריכים לבחון את ההתנהגות של הגולשים ואת כל מה שגורם לאדם להשתהות בנקודה מסוימת ולגלול הלאה כל סוג אחר ל מידע. באופן בדוק למדי אנשים מעדיפים תוכן  אשר מגיע בצורה מעניינת מבחינה ויזואלית, וזו הסיבה כי טקסט פשוט לעולם אנו מספיק, וזו הסיבה שהופכת תמונות ויותר מכך, סרטונים לאקט שהוא חכם מבחינה שיווקית ומושך את העין של כל גולש לפי האיכות של אותה העשייה. להוציא הרבה מאוד כסף על פרסומת בטלביזיה? זו דרך יקרה. לעשות סרטון יצירתי ומתוחכם? זו דרך שמחוברת אל כל מה שעובד עכשיו.

פנים אל קהל הלקוחות באופן עדכני

אם קהל הלקוחות שלכם הוא בני עשרה, אין לכם מה לחפש עם פרסומת בטלביזיה כי זה דור שבכלל לא רואה טלביזיה ואם כן אז דרך שירותי וידיאו בהזמנה שלא מעבים אותו מלעשות את כל מה שהוא צריך בנקודה מסוימת של זמן.

זה חשוב לפעול היכן שהלקוחות נמצאים בצורה בולטת, והאינטרנט הוא המקום כאשר הסרטון הוא השיטה. השילוב הנכון של שני אלה מבחינה שיווקית נחשב לראשון במעלה, ואם גם יודעים איך לעשות את זה חכם מקבלים סרט תדמית שהקהל אליו באופן כמה שיותר טבעי וכמה שפחות מלאכותי מחובר. גולשים מיומנים חשים באפקט של מכירה, ולכן תוכן בסרטון חייב להיות במיקום הנכון ומוגש גם בצורה הכי נכונה.