גבר, אשתך בוגדת? חוקר פרטי לרשותך

בגידה היא נושא לא נעים שפוגע בתחושת הביטחון, בדימוי ובתא המשפחתי. עם זאת, יש לא מעט פתרונות שיכולים לסייע כמו למשל שירותי חקירות דיסקרטיים ומקצועיים. איך עושים זאת בצורה נכונה? קבל את המדריך המלא

הרבה מערכות יחסים זוגיות בארץ ובעולם מסתיימות בגלל בגידה של אחד מבני הזוג. הבגידה קוטעת את מערכת היחסים כי היא פוגעת בתחושת הביטחון והאמינות, ומשפיעה גם על הדימוי העצמי של הנבגד. כמו כן, במשפחות עם ילדים עלולה הבגידה להפר לחלוטין את האמון בין בני הזוג ולחלחל גם לתחושות שליליות ברמה היום יומית.

שירותי חוקר פרטי

הבעיה היא שלא תמיד קל לדעת האם אכן התבצעה בגידה. גברים רבים חוששים שהנשים בוגדות בהם, כאשר בפועל אין לכך עדויות והוכחות. מעבר לכך, גם גבר שכבר יודע שאשתו בוגדת בו לא תמיד מתנהל בצורה נכונה. אחת הדרכים לפתור את הבעיות האלה היא להשתמש בשירותיו של חוקר פרטי.

אלו השירותים העיקריים שניתנים על ידי החוקר:

א. מעקבים והאזנות סתר – שירותי מעקבים והאזנות סתר מיועדים לגברים שרק חושדים שהנשים בוגדות. היתרון של מעקבים הוא איסוף מודיעין בצורה דיסקרטית ופרטית לחלוטין, כאשר במידת הצורך ניתן גם לשלב האזנות סתר לקו הטלפון במשרד, בבית או המכשיר הנייד.

ב. כתיבת דוח – חוקר פרטי ומקצועי מוסמך לכתוב דוח עבור הלקוח. בדוח הוא יכול לפרט את השתלשלות האירועים ולתאר את מאפייני הבגידה. הדוח הוא כלי משמעותי עבור הגבר הנבגד, כי בעזרתו ניתן להתגונן ברבנות או בבית דין לענייני משפחה. מסמך שמעיד על בגידה עשוי לשלול חלק מהזכויות של האישה ולשרת את צרכי הנבגד בטווח קצר והארוך.icon-1691325__340[1]

ג. בדיקת פוליגרף – בני זוג שנמצאים במשבר במערכת היחסים יכולים להחליט לבצע בדיקת פוליגרף. הבדיקה יכולה לשמש את אחד הצדדים כדי להוכיח את חפותו, או לחילופין להוות תנאי להמשך מערכת היחסים מבחינת הצד הנבגד. את בדיקת הפוליגרף כדאי לתאם במשרד חקירות מקצועי עם הסמכה וציוד מתאימים.

איך בוחרים חוקר פרטי?

לא כל חוקר מסוגל לבצע מעקבים אחר נשים שחשודות בבגידה, או לאסוף ממצאים מבוססים על סמך האזנות סתר. כדאי לבחור חוקר שמתמחה בדיני אישות ולברר לגבי הניסיון שלו. ניתן לקבל המלצות על אנשי מקצוע בתחום החקירות ולפגוש אותם לצרכי היכרות ותיאום ציפיות. פגישת היכרות עם החוקר היא גם דרך מצוינת לבחון את הכימיה בין הצדדים, לקבל הצעת מחיר מסודרת ולקבוע לוח זמנים.

עדכון בזמן אמת

חוקר פרטי צריך לעדכן אותך בזמן אמת ולאפשר לך להחליט כיצד להמשיך את המעקב. במידה והחוקר לא מגלה כלום, תוכל למשל להפסיק את המעקב ולחזור לשגרה. במקרים אחרים תוכל להורות על חקירה יסודית יותר עם האזנות סתר, חקירות מחשב ועוד.