איך תדע איזה מצבר מתאים לרכב שלך?

מצבר לרכב

קיימים סוגי מצברים רבים וכשקיים צורך במצבר חדש, אפשר לבצע סקר שוק קצר על היצרנים הקיימים, או לשוחח עם איש מקצוע בתחום המצברים, כדי לקבל החלטה מיהו היצרן המועדף.

ברוב המקרים, כל אחד מהיצרנים מייצר דגם עבור הנפחים השונים של הרכבים ורק הדגם המתאים לנפח המנוע הוא זה שישרת את המטרה. כל דגם אחר לא יתאים ולא יהיה אפשר להתניע את הרכב.

התייעצות עם איש מקצוע

מי שעוסק בתחום הרכבים, המוסכים וחשמלאי רכב מכירים את כל סוגי המצברים לאור ניסיונם הרב והם יוכלו להמליץ על סוג המצבר המתאים ביותר לרכב שלך. ב-Mazber4all מסבירים כי אם הנהג סומך על איש זה כיוון שהוא אמין ומעביר מידע שהוא אמיתי ולא מתוך רצון למכור סוג זה או אחר, הנהג יקבל את דעתו המקצועית.

התייעצות עם חברים ובני משפחה

כל הנהגים מחליפים מצבר מעת לעת ולכן הכי קל לשאול חברים, בני משפחה או קולגות בעבודה מהו המצבר האחרון שהתקינו, אם של חברה ישראלית או של חברה מחו"ל ועד כמה הם מרוצים מאיכותו של המצבר.

שיחה עם איש השירות של מצברים עד הבית

הידע הרב ביותר קיים אצל טכנאי המצברים כיוון שהוא מחליף בכל יום הרבה מאד מצברים עבור הלקוחות השונים. שירות חדשני זה מייתר את הצורך לגרור את הרכב למוסך כיוון שאיש השירות מגיע לחניה הסמוכה לביתו של הלקוח או לכל מקום אחר שבו הוא תקוע. המיומנות הרבה שלו בהתקנת מצברים חדשים יכולה להעיד מהם המצברים הטובים והנמכרים ביותר.

העובדה שהטכנאי מוציא גם את המצברים שהתרוקנו והלקוח מספר לו בדרך כלל מתי המצבר הותקן, מאפשרת לו לדעת כמה זמן שירת המצבר כל רכב וכך הוא יודע איזה מהמצברים הוא העמיד ביותר.

חוות דעת באינטרנט

ברשתות החברתיות ובאתרים אפשר לראות חוות דעת חיוביות או דיס המלצות על יצרן מצברים זה או אחר. לאחר קריאת המידע וקבלת ההמלצות מהאנשים הנוספים, קל מאד לקבל החלטה ולהזמין את המצבר האיכותי והמוצלח ביותר.