מרגישים שהזוגיות שלכם במשבר?

כל זוג חווה משבר בחיים, זה יכול להיות זוג שנמצא ביחד שלושים שנה וזה יכול להיות זוג שנמצא חמש שנים ביחד. אין מה לעשות החיים הם מורכבים וקשים ויש הרבה מאוד דברים אשר עוברים עלינו כזוג אך יש גם הרבה מאוד דברים אשר אנו עוברים על אחד מבני הזוג וגורמים לקושי עצום. העניין הוא שהדרך הטובה ביותר לפתור זוגיות במשבר היא לפנות אל בן הזוג או בת הזוג ולספר להם כל מה שעובר עלינו. ברגע שנעשה זאת נוכל להיות בטוחים כי הם יהיו שם בשבילנו ואנו נאהב אותם והכי חשוב שהם יאהבו אותנו. זוגות רבים חווים משבר לאורך החיים, השאלה היא מה הם עושים בכדי לפתור זאת בצורה הטובה ביותר ולהשתקם ממה שעובר עליהם. לא תמיד אנו נדע כיצד בת הזוג שלנו תגיב אך ברגע שנשתף אותה תירד אבן מן הלב שלנו אשר ישבה עלינו במשך שנים ארוכות מאוד.

מהי הדרך הטובה ביותר להתגבר על משבר?

עוד נקודה שאתם צריכים לקחת בחשבון היא שיש משמעות אדירה לשאלה האם אנו מספרים הכול אבל הכול או רק חלק מהדברים. אם אתם שומרים חלק מהדברים לעצמכם אזי סביר להניח כי בסופו של דבר בת הזוג תגלה זאת ואז הזוגיות תיקלע למשבר עוד יותר עמוק ממה שהכרתם. על כן זה חשוב לספר את הכול במהלך טיפול בזוגיות, ולא רק חלק מן הדברים וכך להבטיח כי לא נהיה בבעיה. בסופו של דבר אתם צריכים לזכור כי הצורך לספר הוא לא בשביל בת הזוג על גם שזה חשוב אלא בשביל עצמנו בשביל שנוכל לחיות את חיינו בצורה יותר טובה ובריאה.

מתי נמדדת זוגיות?

אתם צריכים להבין כי קל מאוד להיות גיבור ולהתמודד עם הדברים לבד אך בסופו של יום אך זה לא הדרך לקבל מחילה על הדברים שעשינו. עליכם גם להבין כי זה מובן לפחד מן האמת ומכך שבת הזוג תכעס עלינו, אך בסופו של יום היא תגלה את האמת ולכן השאלה אם אנחנו נספר לה על כך קודם ונישא בתוצאות או שמא היא תשמע על כך בתקשורת ותשנא אותנו על כך.