מזון לכלבים

נו בסדר, אז אתם מאלה שאוהבים את הכלבים וממש לא יכולים לחשוב על חתול בבית שרק יפזר פרווה בכל מקום וישאיר את סימני הציפורניים שנעץ בכל פיסת רהיט שבחרתם בקפידה לדירה החדשה שלכם. עדיין זה חשוב מאוד לדעת כיצד לשמור על החיה המתוקה הזאת שאימצתם בריאה ומלאה באהבה לפחות כפי שהיא מעניקה לכם כל יום מחדש, ללא כל התניה. הקסם המופלא הזה שנקרא כלב מפגין יכולת נתינה שרק בעלים של כלב יכול להבין ולכן חשוב לשמור על המתנה הנהדרת הזאת של אהבה טהורה ולהחזיר לה אהבה על ידי טיפול מסור שיגרום לה לקפץ מעונג כאשר יוצאים לטיול לרגלי מחוץ לבית ולשרבב את הלשון בהנאה כאשר יוצאים להיפגש עם חברים בפארק הכלבים שלידו בית קפה שאוהב חיות על ארבע.

איך מטפלים בכלב

זה קצת מצחיק אבל הרבה יותר מדאיג לחשוב כי מאמצים של חיה כלל לא מבצעים עבודת שטח ראויה טרם אימוץ של כלב, מפני שישנה חשיבות רבה לטיפול נכון בחיה חסרת ישע אשר מחכה ומצפה לקבל את מה שהיא צריכה מהבעלים החדשים שלה. לכן, לפני שחושבים להביא כלב לבית יש לוודא כי מבינים את המשמעות של טיפול בכלב על כל הרבדים השונים לה.

מכינים את הבית – מוודאים שיש לכלב מקום שבו הוא יכול לאכול ולשתות בנחת ובצורה נוחה, מוודאים שיש מקום שבו הכלב יכול לישון עם מחסה ראוי מגשם ומשמש.

זן הכלב – מוודאים כי הכלב שאותו עומדים להביא אל הבית מתאים אל הגודל של הבית, אל הדיירים שנמצאים בבית ואל המחויבות האישית שלכם לטיפול שזה כולל טיולים לקקי ופיפי גם כאשר אין ממש כוח.

עלויות – כאשר מביאים כלב אל הבית צריכים להבין כי ישנן עלויות נלוות לכך, משמע הוצאות כספיות עבור חיסונים, אוכל וטיפוח.

איזה אוכל קונים לכלב

אם זו הפעם הראשונה שאתם נכנסים אל חנות המוכרת אוכל וציוד לחיות אתם כנראה הולכים להיות מבולבלים מכל המבחר הזה של חטיפים, אוכל בשימורים ואוכל יבש עם תמונות של כלבים מזנים שונים שממש אינם תורמים לריכוז במטרה. איך בוחרים את המזון הנכון לכלב שלכם?

  • בוחרים את המזון לפי גיל הכלב מכיוון שההרכב התזונתי של כל מזון יבש או רטוב מותאם לגיל של החיה.
  • רוכשים את האוכל של הכלב לפי הגזע של הכלב מכיוון שכל גזע מגיל בגודל שונה ועם צרכים פיזיולוגיים מיוחדים.
  • סוגים שונים של רמות מזון, מבסיסי ועד לפרימיום שהוא בעל הטעימות וההרכבים האיכותיים ביותר.