מה תלמדו בקורס אנדרואיד

קורס אנדרואיד נחשב לאחד הקורסים הנפוצים ביותר בשנים האחרונות, היות וכל מי שמעוניין ללמוד קורס פיתוח אפליקציות, מגיע לשאלה מה עדיף – קורס שמתמחה בפיתוח אפליקציות במערכת אנדרואיד או במערכת אפל? מדובר כמובן על שאלת השאלות, אך אין שום ספק כי האנדרואיד שולט בשוק הישראלי, כמו גם בשוק העולמי, לא פחות מאשר אפל. מדובר על שתי מתחרות ענקיות, אשר מחזיקות במאות אלפי משתמשים שבוחרים להישאר נאמנים למערכת הפעלה כזו או אחרת. לכן חשוב לדעת כי מי שיבחר ללמוד פיתוח אפליקציות באנדרואיד, יזכה לשקט תעסוקתי, היות והביקוש לפיתוח אפליקציות במערכת ההפעלה הזאת הוא עצום. בסופו של דבר, השאלה הקובעת היא – כמה משתמשים קיימים היום בשוק, אשר בוחרים באנדרואיד על פני אפל, ובהתאם לכך נקבע מה עדיף לכם ללמוד. קורס פיתוח אפליקציות לאנדרואיד מעניק למשתתפיו את כל הידע הטכני, המעשי והתיאורטי לגבי הדגשים השונים שיש לתת עליהם את הדעת, כאשר מתחילים לפתח אפליקציה.קורס אנדרואיד

קורס אנרואיד – קווים לדמותו

קודם כל, כדאי לציין כי קורס פיתוח אפליקציות במערכת אנדרואיד, יהיה מבוסס תמיד על קוד פתוח, דבר שמאפשר הרבה יותר גמישות. מעבר לכך, אין שום צורך לכתוב קוד בשפה לא מוכרת או להחזיק במחשב המאק היוקרתי, אלא ניתן לעבוד על כל סוג של מחשב. פיתוח אפליקציות באנדרואיד מאפשר חופש פעולה רחב יותר, ניתן להשתמש בערוצים שונים כגון ווינדוס, לינוקס וכדומה. מדובר על כתיבת קוד פשוטה יותר ופחות מסובכת, דבר שיכול מאוד להקל על משתתפי הקורס שאין להם יותר מידי ידע קודם בתחום התכנות. הקורס מספק כלים פשוטים ויעילים, הוא מלמד את המשתתפים לכתוב קוד בשפות התכנות הפופולאריות והמוכרות ביותר בעולם ולכן מהווה יתרון משמעותי על פני פיתוח אפליקציות במערכת ההפעלה של אפל. כל מי שבוחר לעשות את הקורס, יודע שבסיומו הוא יוכל לפנות לקהל לקוחות גדול יותר, היות ולא כולם יכולים להרשות לעצמם לקנות אייפון.

לסיכום, קורס אנדרואיד אמור להכשיר את כל משתתפיו לפתח אפליקציות שונות בסביבת עבודה של אנדרואיד. הקורס מספק סקירה רחבה ועדכנית של כל הכלים השונים העומדים לרשות המפתחים, והוא מעניק את הידע המעשי הנחוץ.