פירוק רכבים ישנים – 4 סיבות ללכת על זה

הרכב שלכם כבר זקן והחלטתם להתחדש ברכב חדש וצעיר יותר שיספק את הצרכים שלכם. הדבר מקובל וברור ולמה יש לנו כמה וכמה מקרים בחיינו שבהם נחליף רכב ברכב חדש יותר. כאשר מדובר ברכב ישן אך לא ישן מידי סביר להניח שנצליח למכור אותו לאדם אחר במחיר יד שנייה ובהתאם כמובן לסוג הרכב והערך שלו נוכל להשיג סכומים יפים. הבעיה מתחילה כבר הרכב ישן מדי והמחיר עליו כבר לא שווה את ההתעסקות עם הטלפונים הרבים של מתעניינים המעוניינים להגיע ולבחון את הרכב.

פירוק רכבים ישנים

הדרך הטובה ביותר להיפטר מהרכב הישן שלכם היא באמצעות חברה לפירוק רכבים. להלן 4 סיבות מדוע כדאי ללכת על זה:

  • חיסכון בזמן – העלאת הרכב לאתרי יד שנייה ולנהל משא ומתן עם אנשים רבים שיתישו אותנו ולבסוף רק יבזבזו את הזמן שלנו לא יובילו אותנו לשום מקום, וודאי שלא לפתרון ההיפטרות מהרכב שאנו מחפשים. חסכו זמן רב בהתעסקות מול אותם אנשים וקחו את הרכב לפירוק. הזמן יקר היום יותר מכסף.
  • חיסכון במקום – רכב ישן ולא פעיל ישב אצלכם בחניה למשך שנים רבות. לא רק שמדובר בפגיעה בנראות של הכניסה לביתכם אלא גם ברווחה שלכם ושל בני הבית. הרכב יחליד ועם החלודה עשויים להתפתח חיידקים וזיהומים שונים. כמו כן, פינוי הרכב יחסוך לכם מקום לרכב נוסף לכם ולאורחים שלכם.
  • לחסוך התעסקויות שונות – במידה ואתם מתגוררים בבניין מגורים עירוני הרי שהרכב שלכם עשוי לתפוס מקום של דייר אחר ואלה עשויים להתלונן למשטרה. על מנת לחסוך התעסקויות מיותרות גם עם השכנים וגם עם המשטרה מומלץ ביותר לקחת את הרכב לפירוק.
  • לקבל מעט כסף עבורו – במידה ותשאירו את הרכב ללא פעילות הרי שאין לכם תועלת בו. מכאן שמעט הכסף שתקבלו עבור הרכב שילך לפירוק יהיה יותר טוב מכלום. הסכום ינוע בדרך כלל בין כמה מאות לכמה אלפי שקלים תלוי בסוג הרכב ובחלקים התקינים שבו.

לסיכום; פירוק רכבים ישנים הוא הפתרון הטוב ביותר עבורכם לפנות רכב ישן ולא פעיל שלכם, גם כדי לחסוך מקום, גם כדי לחסוך זמן וגם כדי לקבל עוד מעט כסף במקום להשאירו להירקב באיזה מקום.