4 דברים חשובים שכדאי לדעת בתהליך הקמת דוכן בקניון

דוכני קניונים הם דרך מצוינת לייצר מכירות. הם דרך לקדם את המוצרים והשירותים שלך ולעזור לך למשוך לקוחות. אבל יש דבר אחד שכדאי להיות מודעים אליו בתהליך הקמת דוכן בקניון – צריך לוודא שהדוכן נגיש בקלות ללקוחות המבקרים בקניון שלכם.

אנחנו חיים בעידן הטכנולוגיה וזה כבר לא עניין של להשתמש בה או לא. עתיד המכירות הקמעונאיות תלוי לחלוטין בשימוש בטכנולוגיה. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להתעלם מזה.

הצעד הראשון בהקמת דוכן קניון הוא זיהוי קהל היעד שלכם. הם צריכים להיות מסוגלים למצוא אותך בקלות באינטרנט, מה שאומר שאתה צריך להיות בעל נוכחות מקוונת שתאפשר להם לעשות זאת. כדי לגרום לאנשים להתעניין בדוכן שלך, אתה אמור להיות מסוגל ליצור תוכן שיעודד אותם ויגרום להם לחזור לעוד.

קניונים צריכים לייצר מכירות. הם צריכים לעשות את זה בצורה אטרקטיבית ואטרקטיבית עבור הלקוחות. כאן נכנס לתמונה דוכן הקניון. עמדת קניון היא קיוסק קטן או יחידת תצוגה שניתן להציב בכניסה לקניון, מול בית הקפה, או אפילו על גבי ויטרינות של חנות כלשהי. המטרה של קיוסק מסוג זה היא לספק מידע על מוצרים ושירותים המוצעים על ידי ארגון.

דוכן קניון הוא דוכן קטן או קיוסק המשמש לתצוגה ומכירת מוצרים באזורים ספציפיים. עמדת קניון יכולה לשמש גם לחנויות מקומיות וגם למותגים וחברות בינלאומיות. אפשר להשתמש בו גם עבור מותגים מקומיים ובינלאומיים, אך יהיה נפוץ יותר להשתמש בהם עבור מותגים מקומיים שכן יש להם מבנה עלויות נמוך יותר בהשוואה למותגים בינלאומיים.

איך עושים את זה נכון?

הצעד הראשון בהקמת דוכן קניון הוא לברר באיזה אזור אתה רוצה למכור את המוצרים שלך. ניתן לעשות זאת על ידי הסתכלות על מפות מיקום בגוגל מפות או על ידי שימוש בשירות מפות משלך כגון Google Maps או MapQuest (אשר משתמש בתמונות לוויין). לאחר מכן, עליך להחליט איזה סוג של מוצר תרצה למכור: מזון, משקאות, אביזרים, וכו' ולבסוף לתכנן את התהליך של עיצוב דוכן בקניון שיאפשר למשוך אליו קונים פוטנציאליים.