חמישה סוגי ספורט שיכניסו אתכם לכושר מהר

רוצים להיכנס לכושר, ויפה שעה אחד קודם?! הכנו לכם חמישה סוגי ספורט שיחטבו את גופכם במהירות, יסייעו לכם בעבודה לשיפור סיבולת לב ריאה, ויותירו את אלה שמתאמנים ביוגה ובפילטיס מאחור:

טניס – טניס שכינויו הוא גם "הספורט הלבן", הינו אימון שלמראית עין ניראה נינוח וכזה שאפשר לשחק בעצלתיים, ואפילו בלבוש בגדי טניס אופנתיים וצמריריים. אבל בפועל אימון טניס הוא אימון מסיבי שעובד על כל שרירי הגוף, הוא כזה שרצים בו ומהר, ונחשב לאימון אירובי בעצימות גבוהה!

אימון טניס של חצי שעה לפחות יסייע לכם לעבוד על פיתוח שרירי הגב, הזרועות שרירי הרגליים והבטן. אימון טניס כולל עבודה על קואורדינציה וקשר עין כדור, ולכן הוא מעולה לשריפת קלוריות.

כדי לשחק טניס הצטיידו בבגדי מנדפים זיעה (וזאת משום שבטניס מזיעים, והרבה) ורכשו נעלי טניס לגברים ונעלי טניס המותאמות לנשים, על מנת שלא תשחקו את נעלי הספורט הרגילות שלכם על גבי המגרש.

אגרוף תאילנדי – אגרוף תאילנדי הוא ספורט עתיק יומין שמגיע אלינו היישר מתאילנד הרחוקה. אגרוף מסוג זה כולל עבודה אינטנסיבית על שרירי הרגליים, שרירי הידיים, החזה והבטן. באגרוף תאילנדי תוכלו לשרוף יותר מ 900 קלוריות בשעה(!) תוך שהאימון מעניין ומאתגר, בעיקר כאשר אתם מתאמנים מול יריב ראוי. כדי להתאמן, תצטרכו להצטייד במגני שיניים, ברכיים ומרפקים, והמון אומץ וכוח רצון.

TRX – אימון זה הגיע אל הארץ ואל כל רחבי העולם מארצות הברית, מדינה בה שיטת האימון נפוצה בעיקר בקרב חיילי מרינס. אימון זה כולל שימוש בגוף כמשקולת כאשר מהתקרה משתלשלות רצועות TRX עליהן מתבצע האימון. אימון TRX כולל שימוש בגוף להתנגדות מה שיעזור לכם לפתח שרירים ולשרוף קלוריות בקלות ובמהירות.

ריצה – ריצה קיימת מאז שנוצר האדם, כאשר יתכן והריצה החלה כאקט מנוסה מממותה, או מאישה קדמונית כועסת. ריצה היא ספורט שהפך עם השנים לספורט אולימפי, והוא נחשב לפעילות אירובית בעצימות גבוהה שבאמצעותה משפרים את בריאות הגוף, מחטבים אותו, שורפים קלוריות ועובדים על כל שרירי הבטן.

על מנת להתחיל לרוץ: לא צריך להוציא כסף או להתכונן יותר מידי, כל מה שצריך הוא זוג נעלי ספורט טובות המתאימות לריצה, ומוטיבציה לרוץ מסביב לשכונה, בטיול עם הכלב, ביער הסמוך לביתכם או אפילו ליד הים.

רכיבה על אופניים – אופניים הם אביזר שפותח בשנת 1819על מנת לשמש כלי תחבורה קל ונוח לאדם הממוצע. מאז הדגם הראשון שבוודאי היה מוזר למראה, עברו האופניים פיתוחים רבים החל מחד אופן, עד לאופניים החשמליות שיש לנו כיום.

מי שרוצה לבצע אימון אירובי שכולל אופניים, כדאי שישכח מרכיבה רומנטי ליד השקיעה. בפועל, אימון רכיבה על אופניים, בין אם בחדר הכושר או באופן עצמאי הוא כזה שדורש המון כוח, הפעלה מסיבית של כל שרירים הגוף ובעיקר של שרירי הירכיים, הישבן והרגליים, כאשר באימון אופניים ניתן גם לחטב את כל אזור הרגליים ומטה וגם לשרוף יותר מ 700 קלוריות ברכיבה של שעה.

אז אם אתם רוצים להיכנס לכושר, התחילו כבר עכשיו! בחרו אימון מתאים, בין אם מדובר על ריצה, אופניים, קייט סרפינג ואחרים, ותוכלו לשפר את מראה גופכם, את בריאותכם ואת תפקודי הלב ושאר מערכות הגוף.