דלת הרמטיקס

אתם מתעניינים בקניית דלת הרמטיקס. בודקים כמה עולה דלת הרמטיקס ומתעניינים בדלת הרמטיקס מחיר טוב. בטוח שאחת הסיבות להתעניינות נעוצה בתדמית המצויינת שיש לדלת הזאת כדלת הכי עמידה היום בפני פריצה אלימה, זאת על פי דברי החברה ותחקיר של כלבוטק שנעשה לפני מספר שנים.

האם דלת של הרמטיקס מגינה מפני פריצה שקטה?

חשוב לדעת שהיום, מרבית הפריצות לבתים נעשות בצורה שקטה ולא דרך שבירת הדלת או עיקום הצירים. זה קורה בעיקר מכיוון שהיום עיקר הבנייה היא לגובה ועבריינים מחפשים שיטות יותר שקטות לפרוץ ללא חשש שישמעו אותם. בנוסף, בעידן האינטרנט הכל חשוף וניתן בקלות לרכוש כלים שפורצים היום את הרוב המוחלט של הצילינדרים בישראל. לכן, קצת לא חכם לרכוש דלת הרמטיקס אם לא מוודאים שיש בה את הצילינדר הבטוח שמגן עליכם גם נגד פריצות שקטות, שהן הפריצות הנפוצות היום בישראל, שלא לדבר על מכת מדינה.

החלפת צילינדר
מתחייבים לעשר שנות אחריות. גם נגד פריצה שקטה? חשוב לבדוק.(מתוך האתר של הרמטיקס)

הצילינדר היחיד שמבטיח היום הגנה ברמה גבוהה באמת נגד פריצות שקטות הוא צילינדר של חברת אווה האוסטרית. מדוע? מכיוון שכל שאר הצילינדרים בארץ מיוצרים באותה טכנולוגייה – פיני בית ופיני תוף. המפתחות הם מפתחות שטוחים – התצורה המוכרת. אלו מפתחות שקל מאוד לקרוא את הקוד שלהם בעין והגלמים שלהם מסתובבים חופשי. בין אם יש על המפתח גם הטבעת נחש ובין אם אין, כל עוד המפתח הוא מפתח שטוח, זוהי אותה טכנולוגיה.

"המשכפל" של העולם התחתון, רון אנג'ל, מספר בכתבה בווינט עוד בשנת 2014 איך הוא מבצע העתקה פשוטה של הרוב המוחלט של הצילינדרים הנפוצים בישראל. זה קורה בגלל שילוב של טכנולוגיה וסחר חופשי בגלמים. ברגע שמנעולן יכול לבצע אצלו את השכפול זה אומר שמסתובבים גלמים בשוק, ואתם חשופים להעתקה פיראטית.

החלפת צילינדר
צילינדר שלושת הנחשים של אווה. הגנה הרמטית אמיתית נגד פריצות שקטות.

מלבד העובדה שהצילינדרים של אווה מיוצרים בטכנולוגיה שונה וקשה להעתקה (בריחים צדדיים בתוך בית הצילינדר ולא פיני בית ופיני תוף) מדיניות השכפולים של החברה בישראל זהה לזה שבמודל האירופי. השכפול נעשה אך ורק במשרדי החברה ואתם יכולים להיות בטוחים שהסיכוי להעתקה פיראטית שואף לאפס, מה שאין לכם באף צילינדר אחר בארץ. בנוסף, אווה היא החברה היחידה בישראל שעובדת עם נבחרת סגורה ומפוקחת של מנעולנים .זה חשוב כי בישראל גם עבריין יכול להיות מנעולן, ואתם ממש לא רוצי םשעבריין יקבל גישה אליכם הביתה.

חשיבות הצילינדר בדלת הרמטיקס

לכן קניית דלת הרמטיקס היא החלטה טובה אבל ללא צילינדר של אווה בדלת אין לכם באמת הגנה נגד פריצה שקטה. דלת הרמטיקס מחיר גבוה שמומלץ לשלם רק עם משלבים עם צילינדר של אווה.כל צילינדר אחר פשוט משאיר אתכם חשופים לפריצה שקטה, מאחר ויש לו גלמים אצל מנעולנים.

יש לא מעט רמטיקס שלא היו מוכנים להתפשר וביצעו החלפת צילינדר בדלת הרמטיקס שלהם מהצילינדר שהם קיבלו עם הדלת לצילינדר של אווה.

החלפת צילינדר בדלת הרמטיקס לצילינדר אווה ניתן לבצע אצל כל מנעולן חבר "הנבחרת המפוקחת של אווה". זה כרוך בתוספת מחיר אבל אם כבר השקעתם כל כך הרבה בדלת הרמטיקס ואתם יודעים כמובן כמה עולה דלת הרמטיקס, אנו מניחים שלא תרצו להישאר חשופים לסוג הנפוץ ביותר של פריצות בישראל.

אל תתפשרו על פחות מהצילינדרים המובחרים של אווה