שתלים דנטליים עם אחריות לכל החיים

בעיות בשיניים ובחלל הפה בכלל, נחשבות לכואבות ולא נעימות כלל. על אחת כמה וכמה במקרים בהם האדם מאבד חלק משיניו או במקרי קיצון, את כולן. החדשות הטובות הן שכיום ניתן להתקין שתלים דנטליים על אחריות לכל החיים המהווים תחליף לכל דבר לשיניים שאבדו. מדובר בשורשי שיניים מלאכותיים המונחים על הלסת במסגרת ניתוח, ומספקים בסיס יציב לשיניים חלופיות. מסיבה זו, אין זה מפתיע לראות עד כמה השתלות שיניים הפכו פופולריות יותר ויותר בשנים האחרונות. זאת, מכיוון שהן מציעות פתרון אמיתי, יעיל ועמיד לשנים ארוכות של חיוך לבן ומושלם.

שתלים דנטליים עם אחריות לכל החיים – מתי תזדקקו להם?

אם חסרה לכם שן אחת או יותר, השתלת שתלים דנטליים עם אחריות לכל החיים עשויה להיות פיתרון מצוין. השתלים אידיאליים לאנשים הסובלים מבעיות בבריאות הפה, בצפיפות עצם הלסת ובזכותם, הם יהיו מחויבים אף יותר לשמירה על ההיגיינה. אבל רגע, איך זה בכלל עובד? 

  • השתלים עשויים טיטניום, חומר המתקבל היטב על ידי הגוף ואינו נדחה על ידו ברובן הכמעט מוחלט של ההשתלות. במסגרת ההליך, רופא השיניים יתקין שתל טיטניום בלסת. עם הזמן, הבסיס יתמזג עם הלסת, יהפוך לחלק טבעי ממנה ויספק בסיס יציב וארוך טווח לשיניים חלופיות.
  • לאחר שהשתל מחלים, כעת ניתן יהיה להתקדם לשלב הבא ולצרף את השיניים, המיוצרות בהתאמה אישית כדי להתאים לגודל, לצורה ולצבע השיניים הטבעיות. 
  • זהו! כעת כל מה שנותר לכם זה רק להמשיך בחייכם כרגיל, אלא שהפעם אתם מצוידים בחיוך מושלם ואסתטי אשר אי אפשר לעמוד בפניו.  

מוכנים לחזור לחייך?

שתלים דנטליים עם אחריות לכל החיים הם פיתרון נהדר לאנשים אשר חסרות להם שיניים. הם מציעים יתרונות רבים על פני שיקום שיניים מסורתי, כולל מראה משופר, בריאות הפה, יכולת אכילה ודיבור ואריכות חיים. וביננו, כשהם מגיעים עם אחריות מלאה לכל החיים, זה אפילו יותר טוב! כעת תדעו שאתם מגובים לחלוטין על ידי רופא השיניים שלכם וכי לכל בעיה ושאלה, תקבלו מענה הולם. אז, חייכו!