שיפוץ משאבות ביוב ומים מכל הסוגים

שיפוץ משאבות ביוב

חשבתם פעם כיצד מגיעים המים לקומות הגבוהות? או כיצד צנרת הביוב בקומות המרתף מניעה את המים למעלה אל משאבת הביוב המרכזית? התשובה פשוטה: משאבות. הן אחראיות לתנועה של המים ולזרם המים וגם להעברה של פסולת במעלה הזרם. שימוש רב במשאבות הוא פועל יוצר של תנועת האנשים בבניינים ולכן חשוב מעת לעת לבצע חידוש, בדיקה או שיפוץ של משאבות הביוב בבניין.

בין אם מדובר על בניין מגורים ובין אם מדובר על בניין ציבורי, משאבות פועלות כל הזמן ולכן הן נשחקות, מה שעלול להוביל לתקלות במערכת הביוב. כדי לוודא זרימה תקינה של הביוב ולמנוע תקלות מומלץ להתקין משאבות חדשות ולא כאלה ששופצו עם החלקים המקוריים של היצרן. בנוסף, יש לבצע למשאבות טיפול מונע אחת לכמה חודשים או לפי המלצות היצרן שבו ינוקו המשאבות, ישומנו ויגורזו.

מה כדאי לבחור בעת שיפוץ משאבות ביוב – מקורי או חלופי?

זוהי שאלת השאלות וההמלצה היא על פי רוב להשתמש במשאבת ביוב מקורית. במרבית המקרים נבחר במשאבה משופצת בשל החיסכון בכסף שום שהפער הוא עצום. עם זאת, טכנאי משאבות יתנו לכם אחריות על משאבה משופצת ואי אפשר לטעון שמשאבה משופצת לא תוכל לתפקד באופן יעיל. שיפוץ משאבות ביוב על ידי איש מקצוע מנוסה ומיומן יכולה לחסוך לכם לא מעט כסף ולהיות שימושית ביותר.

מהי האחריות של  הרשות המקומית

הרשות המקומית מחזיקה מחלקת אחזקה שאחראית על טיפול בכל נושא משאבות הביוב. המחלקה הזו מבצעת שיפוץ משאבות ביוב וטיפולים מונעים כדי לצמצם למינימום את כמות התקלות במשאבות חלק מהרשויות המקומיות מחליטות להתקשר עם חברה חיצונית שתבצע עבורן שיפות משאבות ביוב ואת כל עבודות התחזוקה של המשאבות בשטח הרשות.

מה תוכלו לקבל אצלנו?

קבוצת דודי משאבות מים מחזיקה מחלקת שיפוץ משאבות ביוב מקצועית. דרכנו תוכלו לרכוש משאבות ביוב חדשות או לשפץ משאבה תקולה ולקבל עבורה אחריות.

באתר האינטרנט שלנו ניתן לקבל מידע על עלויות המשאבות השונות בין אם חדשות ובין אם משופצות. בנוסף תוכלו לקבל ייעוץ ללא התחייבות וללא עלות עם יועץ מקצועי שלנו שיעניק לכם את כל המידע הרלוונטי בנושא. צרו קשר ונשמח לסייע לכם