שיטות הסרת שיער לצמיתות

מה יש בשיער הגוף שגורם לנו כל הזמן לחפש שיטות של הסרת שיער לצמיתות ואיך אפשר באמת לעשות את זה? כל התשובות בהמשך מאמר זה!

יש שיער ויש שיער

האם שמתם לב לכך, שלשיער הראש יש הרבה יוקרה ואילו משיער הגוף כולנו רוצים להיפטר? הרי זה די מוזר, שיש מי שמחפש דרכים למניעת נשירת שיער הראש ואף הולך לבצע השתלת שיער, בעוד שכולם מחפשים דרכים להסרת שיער הגוף! זאת, מפני ששיער הראש מהווה חלק בלתי נפרד מהמראה הכללי שלנו ושיער הגוף פשוט נחשב ללא אסתטי.

הסרת שיער חד פעמית

כאמור, כולנו מחפשים אחר הדרך הטובה ביותר עבורנו להסיר את שיער הגוף שלנו ועד שלא נסיר אותו לצמיתות, עלינו להסתפק בפתרונות האחרים והמיידיים, על מנת שנוכל ללבוש את מה שרצינו ועל מנת שנוכל להרגיש יותר בנוח עם הגוף שלנו. שיטות אלו הן בעיקר גילוח, קרמים להסרת שיער, שעווה וכדומה.

הסרת שיער לצמיתות

אבל אנחנו לא מסתפקים בהסרת שיער שתספיק לשבוע, עלינו לחפש דרכים של הסרת שיער לצמיתות. ובכן, כדי לעשות זאת יש שתי דרכים עיקריות: לייזר או ILP. שתי שיטות אלו נמצאות אתנו כבר שנים וכך ניתן לקבל עדויות רבות על התוצאות המדהימות שלהן וניתן לפנות אליהן בביטחון רב.

העלויות

בואו נהיה ריאליסטיים לרגע ונדבר על הסרת שיער בלייזר מחירים לעומת המחירים של האפשרויות המיידיות. אם כן אין ספק, שהעלויות של האופציות המיידיות נמוכות משמעותית מאלו של הסרת שיער בלייזר! אבל מצד שני, אם מסתכלים על הטווח הארוך, הרי שזה לא באמת מדויק. למה? מפני שאם עלינו לקנות כל פעם סכין גילוח חדשה או ללכת לקוסמטיקאית בשביל שהיא תעשה לנו שעווה וכך הלאה הרי שבמצטבר, מדובר על סכומים גדולים מאוד שפשוט מתפרשים על פני שנים רבות.

למי זה מיועד?

אם אתם תוהים למי הסרת שיער לצמיתות מיועדת חשוב שתדעו, שהיא מיועדת לכל אחת ואחד! למעשה, הביקוש של הסרת שיער בלייזר לגברים רק הולך וגדל עם השנים ולמעשה, הדבר נכון גם לגבי נערים ונערות.