קונה רכבים לפירוק – בדקו האם זה משתלם לכם או לא בדיוק

מי שיש לו רכב אחד או שניים ואפילו שלושה! שכבר עומדים בחנייה או בכל חצר נטושה שנים רבות ללא שינוי – בוודאי יודע עד כמה מתסכלת ההרגשה שבה ישנן גרוטאות שנמצאות באזור המגורים או העבודה שלכם והן מכוניות שאינן שמישות או תקינות.

מלבד זאת רבים מחנים מכוניות בשטחים ציבוריים זמן רב ובשל כך מקבלים התראות מהרשויות המקומיות אודות הפרעתו של הרכב לציבור הרחב, ובכך הצורך בהזזת הרכב מהמקום.

אז מה עושים עם מכוניות לא שמישות?

אחת הברירות עבור רבים שיש להם מכוניות שלא נעשה בהן שימוש ובטח שאי אפשר למכור אותן, היא מכירת הרכב עבור פירוק – משמע מכירת הרכבים הישנים עבור ברזל וחלקים, תוך שהמכירה נועדה גם להוריד את הרכבים מהכביש וגם לאפשר לבעלי הרכב לקבל כמה מאות שקלים בתהליך. לדוגמה אם הנכם מתגוררים באזור המרכז, תוכלו למצוא בקלות קונה רכבים לפירוק בתל אביב.

אז כיצד אפשר למכור רכב לפירוק?

אם החלטתם כי קניית רכב משתלמת לכם, בראשית יש למצוא מוכר מיומן ואמין שאינו "חאפר" או אדם שיבצע מולכם את תהליך המכירה שלא כחוק. חשוב שתדעו כי קונה רכבים טוב יסייע לכם להוריד את הרכב מהכביש על ידי הנחיות שיש לבצע, כמו גם ישלם לכם סכום הגון יחסית עבור המכונית שנמצאת שנים בחנייה ללא תזוזה, כמו גם שיגיע עם גרר וייקח בעצמו את הרכב אל מגרש הגרוטאות החוקי בו הוא מחזיק רכבים לפירוק.

אבל האם זה משתלם?

בכל הנוגע לבדיקה האם מכירת רכבים משתלמת עבורכם או לא – חשוב כי לפני שתמכרו את הרכבים תאמדו את ערכם, תבדקו האם ישנם קונים למכונית שלכם או אולי אם מדובר במכונית אספנות שנחשבת יקרה ונדירה. אם לא, חשוב לבחור בחברה המבצעת רכישת רכבים לקנייה או השכרה תוך וודאו כי קבילתם את המחיר הטוב ביותר עבור המכוניות שאתם מוכרים. בכך תוכלו להבין האם הפעולה השתלמה עבורכם או לא.