פינוי מקצועי מתחיל בתכנון יסודי

פינוי דירות ותכולה הינו הליך מקצועי המוצע לכם על ידי חברות וצוותי פינוי בכל רחבי הארץ. על מנת להבטיח לעצמכם הליך פינוי יסודי, מקצועי ובטיחותי, חברת הפינוי נדרשת להציג בפניכם תכנית פינוי במסגרתה נלקחים בחשבון כל ההיבטים הקשורים לביצוע העבודה, לרבות, התייחסות להיקף וסוג התכולה המיועדת לפינוי, התייחסות למיקום הדירה ביחס למבנה או לרחוב, התייחסות למרחק הפיזי שבין מיקום הדירה לאתרי הפסולת אליהם תועבר התכולה וכדומה.

פינוי דירה

שי פינוי דירה הינו צוות פינוי מקצועי ומנוסה הפועל בתחומי הפינוי השונים כבר למעלה מ-25 שנה. שירותי הפינוי של אנשי הצוות מותאמים לכל ההיבטים המקצועיים הנלווים להליכי הפינוי והם משלבים בתוכם גם עבודות פינוי מקצועיות וגם מתן שירותי ניקיון ותחזוקה מיידיים לארגון מחדש של סביבת המגורים עם סיום הליכי הפינוי.

לצורך ביצוע עבודות הפינוי, צוותי הפינוי של שי פינוי דירה מתכננים באופן הקפדני והמדויק ביותר את שלבי הפינוי, וזאת בהתאם לביקור מקדים בשטח הדירה וסביבת המגורים. תכנית הפינוי נבנית על ידי שי –גודל, מנהל הצוותים וקבלן פינוי מנוסה ומוסמך בעל וותק מקצועי של 30 שנה בענף.

תכנית הפינוי הנבנית בעבורכם מותאמת לכל צרכי הפינוי ולכל סוגי הדירות, לרבות:

  • תכנית פינוי דירות אגרנות בהן מצויה כמות אדירה של פריטי תכולת אגרנות מכל סוג
  • תכנית פינוי דירות מגורים ישנות ו/או מוזנחות
  • תכנית פינוי מחסנים ומקלטים
  • תכנית פינוי דירות גן ודירות עם מרפסת
  • תכנית פינוי לדירות הממוקמות בקומות גבוהות- כאשר הליך הפינוי מתבצע בעזרת מנופים או מנגנוני הרמה אחרים
  • תכנית פינוי למטרות פינוי מורכבות כגון: פינוי דירות לאחר שריפה, פינוי דירות לאחר הצפה, פינוי דירות לאחר שיפוץ, הרחבה או בנייה ועוד

תכניות הפינוי המקדימות נועדו לסייע לאנשי הצוות להיערך בהתאם למורכבות הפינוי והן מותאמות לדרישות הלקוח. התכניות מפרטות בתוכן גם את השירותים הנלווים המוצעים לבעל הדירה בכל הנוגע לארגון וניקיון סביבת המגורים עם סיום הליכי הפינוי, והן מהוות בסיס לעריכתו של הסכם התקשרות בין צוותי הפינוי של שי פינוי דירה לבין מזמיני השירות.