פינוי דירות מזוהמות

הזוהמה בכול פינה, כבר זמן רב שאינכם מעזים להזמין הביתה אורחים או בני משפחה, כבר קשה לכם להבחין מה רצוי ומה מיותר, הבית כבר מזמן הפך להיות מקום לא נעים, אין מקום על המדפים ובתוך הארונות בשל ציוד מיותר? ובכן הגיע הזמן לעשות מעשה, הגיע הזמן ליהנות משירותי פינוי דירות מזוהמות, וזאת כי מדובר בשירות שמותאם במיוחד עבור פינוי תכולה שמצויה בבית מוזנח, מטונף ואף שמהווה סכנה תברואתית.

הסכנה שמאחורי פינוי זוהמה

כאשר עומדים לפני פינוי דירות מזוהמות, יש צורך שהצוות יגן על עצמו עם ציוד ייעודי, ולו על מנת שיימנע מחשיפה ישירה לאבק וחיידקים ועל מנת שיימנע מחתכים, חלודה וכדומה. אי לכך, יש לוודא שהצוות מגיע עם לבוש מתאים וציוד מגן ואף יש לוודא שיש ביטוח צד ג' ואף שהצוות מבוטח ועבר הדרכה מקצועית בנושא פינוי ממקומות מוזנחים.

אגרנות כפייתית

שירותי מיון תכולה לקראת פינוי פסולת

דירות מזוהמות מכילות ציוד רב כמו כל דירה אחרת, אך שבמקרה זה קשה להבין מה מיותר ומה רצוי, מה יעיל ומה מזמן כבר אינו שמיש. אי לכך, טוב לדעת שכל עוד מבקשים ליהנות משירותי פינוי מובילים, הרי כל שיש לעשות הנו לפנות אל חברה מקצועית ולהיעזר כיאות בשירותיה, ולו כי חברות מעין אלו גם יודעות להציע שירותי מיון תכולה מתקדמים.

שירותי ניקיון משלימים לאחר פינוי הזוהמה

דירות מזוהמות ללא ספק מצריכות שירותי ניקיון משלימים. מכאן לאחר שצוות הפינוי מסיים למיין, לפנות ולסדר את כלל המרחב, מוטב שהוא גם יידע להעניק שירותי ניקיון, חיטוי, הדברה, שיפוץ וסיוד. פה נעצור ונציין שכמובן שלא כל דירה זקוקה לכל שירות, אך כן טוב לדעת שאם מתעורר הצורך, יהיה מי שיעניק את השירות.

דגשים חשובים לקראת פינוי פסולת

כמו בכל תחום בו נעזרים באנשי מקצוע, הרי שגם כאשר פונים אל חברת פינוי מקצועית שמתמחה בדירות מזוהמות, יש לוודא שהחברה מקפידה על חוקי בטיחות ועל ביטוחים, שישנו הסכם עבודה מסודר, שהחברה מקפידה לשמור על יחסי שכנות תקינים ושהצוות מכיל, אנושי ומכבד.