פינוי אגרנות כפייתית

ללא אספק פעולת פינוי אגרנות כפייתית הינה משימה שיש לשמור עבור גוף מקצועי אשר בקיא בתחום, וזאת כי אף אחד אינו שש לבוא במגע עם ריחות רעים, סביבה מצחינה ופסולת, רבה ועל כן כיוון שדירות ששייכות לאספנים כפייתיים לא פעם מכילות לא מעט ציוד מיותר לצד פסולת וזוהמה (ולו כי האספן אינו מבחין בין פריט רצוי למרתיע), יש לפנות רק אל חברת פינוי אשר מתמחה בסיטואציה.

מקצועיות ויחס בעת פינוי זוהמה

מי שמכיר אגרן כפייתי יודע כמה קשה לו לשתף פעולה, יודע כמה משימת הפינוי עשויה להיות מרתיעה עבורו, ואף איזה תהליך נפשי הוא צריך לעבור עד שהוא נותן את הסכמתו לפנות את התכולה. אי לכך, טוב לדעת שחברי צוות איכותי  עבור פינוי אגרנות כפייתית, לא רק יהיו יעילים ויידעו בכול רגע נתון מה יש לעשות, אלא הצוות גם יהיה אדיב ומכיל, כך שהמשימה תוגדר כהצלחה והאגרן לא ישנה את דעתו ברגע האחרון.

אגרנות כפייתית

מפנים ריהוט לצד זוהמה

יש לקחת בחשבון שכאשר אספנים מסכימים לאפשר לחברת פינוי לעשות את עבודתה, אנשי הצוות יבואו במגע עם ריהוט ופסולת, עם חלקי מכונות לצד חלקים חלודים, עם ביגוד לצד עובש וכדומה. מכאן שללא ספק חלק מהציוד ייועד לפח, אך גם חלק ממנו ייועד לפחי מיחזור ואף לארגוני צדקה – כמובן כל עוד פונים אל חברת פינוי איכותית.

פנוי מדירות אגרנים ודירות ירושה

יש להבין שחברת פינוי אשר מתמחה במלאכת פינוי אגרנות כפייתית, גם עשויה בדיוק באותה רמה להתמחות במלאכת פינוי דירות מוזנחות ובפינוי דירות ירושה, וזאת כי מדובר בשלושה מקרים אשר משקפים דירה במצב אשר דורש התערבות מקצועית, דורש מגע עם זוהמה ואף דורש להפגין רגישות.

מבטחים ומפנים זוהמה

פינוי מדירת אגרן עשויה לחשוף את הצוות לפינוי חלודה, אבק, שומן וכדומה. אי לכך, יש לוודא שהצוות מבוטח, שיש ביטוח צד ג', שהצוות עבר תדריך מסודר ושהכול מתנהל באופן אחראי, וזאת על מנת להימנע מנזק משני אשר עשוי להוביל לתביעות בסכומים גבוהים.