נעים להכיר הילס אוכל לכלבים מומחית בייצור מזון כלבים באיכות גבוהה

הילס אוכל לכלבים

בעולם הגלובלי שידוע כעידן השפע יש יותר ויותר מבחר מכל מוצר שהוא ובמיוחד הדבר בולט בתחום האוכל. מזונות שונים מוצעים לבני האדם ולבעלי החיים. טרנדים שונים, סוגי ייצור מיוחדים ועוד אופנות למיניהן לא פסחו על תחום המזון לכלבים ומגוון חברות מזון מעידות על עצמן כחברות שמייצרות ומשווקות מזון לכלבים באיכות טובה. אחת מהן היא חברת הילס אוכל לכלבים שמייצרת מגוון רחב של אוכל לכלבים באיכות גבוהה למדי.

איכות היא לא מילה גסה

כאשר אנחנו מדברים על איכות המזון לכלב חשוב ביותר להבין שממש כמו שאנחנו מקפידים לא להכניס לגופנו מזון לא מעובד, פחמימות ריקות שמעלות את הסוכרים בדם ועוד תכנים ורכיבים לא בריאים, כך גם ראוי לשמור על איכות המזון של הכלב שלנו. כלב שאוכל אוכל בריא יאריך שנים, יחיה חיים טובים ולא יפתח מחלות בריאותיות בגיל מבוגר. לחילופין כלב שאוכל מזון מעובד ולא טרי עלול ללקות במחלות מעיים, בעיות בכליות, סכרת ועוד שיבושים במחזור הדם.

החשיבה על מזון לכלבים דורשת לקחת בחשבון לא רק את המחיר או את הטעם וההעדפה של הכלב. יש לקחת בחשבון את הגודל, המשקל, הגיל והגזע של הכלב. כך למשל כלב גור יצטרך לקבל מזון שמכיל כמות גדולה יותר של שומן, כדי לאפשר בנייה של הגוף. מזון גורים יהיה קטן יותר ולעתים רך יותר כדי להקל על הלעיסה. מזון לכלב בוגר לעומת זאת יהיה קשה יותר, יכיל פחות שומן ויותר בשר ויאפשר לכלב לשמור על החיוניות ועל משקל תקין.

כלבים במצב בריאותי מיוחד

היבט אחר קשור למצב הבריאותי של הכלב. יש כלבים שבשל מגבלה בריאותית או עודף משקל זקוקים להרכב מיוחד של מזון. אם הזכרנו את חברת הילס אוכל לכלבים הרי שבמקרה הזה החברה מציעה מזון רפואי שפותח בהתאמה לבעיות רפואיות שונות בתהליך שבו היו מעורבים וטרינרים מומחים וצוות מחקר גדול שפיתח מזון ייחודי לכלבים בעלי רגישות רפואית. המידע שנאסף במסגרת זו זג גם לייצור המזון הרגיל לכלבים שהולך ומשתבח עם השנים ונעשה מותאם יותר ויותר לצרכי הכלב.