נוטריון לאנגלית – כולם צריכים אותו

נוטריון לאנגלית

הסיבה הכי עיקרית לדרישה עבור שירות משרד עורכי דין נוטריונים היא פניה מתגברת של תושבים ישראליים, סטודנטים, ללימודים בחו"ל.

למעשה, כל תהליך הרישום לכל אוניברסיטה או מכללה או מוסד לימודי בישראל ובחוץ לארץ מבקש הצגת מסמכים ספציפיים לצורך התהליך. מסמכים אלו יש לתרגם לפי דרישות המוסד הלימודי, ולרוב בשפה האנגלית. בטח לבטח כאשר מדובר בלימודים בארצות כמו בריטניה או ארצות הברית. אותם סטודנטים מבקשים את התרגום לעיתים בנפרד ממתרגם מקצועי. אך לא צריך לעשות זאת כך. עורך דין נוטריון מעניק בנוסף לשירות המשפטי גם את התרגום. למעשה, עורך דין נוטריון לאנגלית מבצע את תרגום המסמך, מאמת ומאשר אותו בנוסף לשירות הנוטריוני וכך חוסר את הצורך באנשי מקצוע נוספים.

בדרך כלל שירותי נוטריון כוללים בתוכם גם תרגום וזאת הסיבה שמומלץ לבצע את התרגום דרך עורך דין נוטריוני שמבצע את כל התהליך בבת אחת, ובכך חוסך גם זמן וגם הוצאה כספית נוספת.

שירות זה ניתן על ידי עורך דין שעוסק גם כעורך דין נוטריון וזהו שירות הזמין לכולם, לא משנה המדינה, השפה או מקום המגורים במדינה הנדרשת.

הצגת המסמך הנדרך בהליך בירוקרטי זאת פעולה שכדאי לקיים אותה באמצעות עורך דין המתמחה בתחום נוטריון לאנגלית כדי שתהיה קיימת האפשרות לצור פעולה הפוכה עבור מסמכים שתושב ישראלי מגיש למדינה בחוץ לארץ.

נוטריון – זה חשוב לכם

לא רק לימודים הוא הליך בירוקרטי שבו זקוקים לשירותי עורך דין נוטריון לאנגלית  מסמכים בשפה האנגלית נדרשים להצגה במוסדות מסוימים בהליכים נוספים. לכן חשוב לזכור שכדאי לשכור עורך דין המוסמך להתנהל גם כנוטריון כדי לאמת, לתרגם, לנסח ולאשר מסמכים ספציפיים. וטיפ לחיים: כל אדם שאתם שוכרים כאיש מקצוע, לאו דווקא עורך דין, תמיד שיהיה אדם שקיבלתם עליו המלצות מאנשים הקרובים אליכם. אדם בעל וותק בתחום, בעל נסיון, ובעל המלצות אמיתיות והסמכה.

חותמת ה'אפוסטיל' היא החותמת המוטבעת על המסמך אחרי התרגום והאימות, והיא מוטבעת על ידי עורך הדין הנוטריוני. החותמת, שייכת למשרד החוץ, וחלק מהמדינות החתומות על אמנת האג מסתפקות בחותמת זו ובאימות נוטריוני לשפה האנגלית.

איך מזהים עורך דין נוטריון לפי החוק?

עורכי דין נוטריוניים הופכים לכאלו אך ורק אם הם עברו את מבחן ההסמכה של לשכת עורכי הדין ומשרד המשפטים, ואך ורק אם יש להם וותק של מעל לעשר שנים בתחום המשפט, זהו תנאי קריטי לזכאות של עורכי הדין לגשת למבחן זה. במידה והם עוברים את המבחן, הם זכאים להתנהל כעורכי דין נוטריוניים, להפוך גם לעורכי דין נוטריון לאנגלית ואף לאשר, לאמת ולתרגם מסמכים נדרשים על מנת שיהיו קבילים בבית המשפט.