מנפנפים בסטייל – מעשנות בשר!

יש לנו, הישראלים, לא מעט סמלים, ורבים מהם קשורים באוכל. במקום גבוה מאוד ברשימה הזו נמצאת הפעולה המוכרת מימי הקיץ הנעימים ומיום העצמאות, הלא היא פעולת הנפנוף. אנחנו אוהבים בשר איכותי, ארוחות דשנות ומבחר עשיר של טעמים נפלאים. אלא שכדי להגיע אל התוצאה המושלמת אנחנו דווקא לא צריכים לעבוד קשה כל כך. 

בשר מצוין גם ללא הנפנוף

מי שפעולת הנפנוף חשובה לו יכול, כמובן, להמשיך לנפנף. מי שמבין שהחוויה הקולינרית היא הנושא המרכזי, כדאי שיכיר את הפתרון הפשוט, הנוח והטעים ביותר – מעשנת בשר, ורצוי שתהיה זו מעשנת שפועלת על אש עצים. הסיבה לכך אף היא פשוטה, דרך אגב. העשן הארומטי והמרכיבים המופקים בעת שריפת העצים, אלה הם המרכיבים שמבטיחים לנו טעמים בלתי רגילים. מה יבטיח לנו את התוצאה הזו? הנה כמה משתנים שכדאי לקחת בחשבון.

1 – בידוד איכותי

כדי לקבל בידוד ברמה גבוהה מאוד, רצוי כי עובי הדופן של המעשנה יהיה 3 מ"מ לפחות, ומומלץ לשים לב גם לבידוד איכותי של תא הבעירה. כדאי רק לזכור כי הפרזה בכל הקשור לבידוד עלולה להוביל לחום גבוה מדי בתא הבישול, מה שיפגע ביכולת שלנו לשלוט בטמפרטורה, ובטעם שיתקבל.

2 – תפעול נוח ותחזוקה פשוטה

מעשנת בשר טובה תאפשר לכם לשלוט בטמפרטורה, מה שישדרג את טעמו של הבשר ואת התוצאה. בנוסף תוכלו גם להגיע בקלות לתא העצים כדי לנקות אותו כמו שצריך, באופן בטוח. כך תיהנו גם משליטה מלאה על הארוחה שלכם וגם מתחזוקה פשוטה במיוחד.

3 – בחירת העצים

לבסוף, זכרו שהטעם והארומה שיתקבלו תלויים במידה רבה גם בעצים שתבחרו. בנקודה הזו נזכיר שני פרמטרים מרכזיים, הראשון קשור לאיכות העץ עצמו, ורצוי לבחון האם העץ שאתם רוכשים הוא עץ טבעי, או עץ שהגיע ממפעלי ריהוט למשל. אם התשובה השנייה היא הנכונה, הרי שאתם עלולים למצוא בשבבי העץ חומרים שונים (כמו פורמלדהיד) ולקבל עץ באיכות לא-מאוד-מרשימה. הפרמטר השני שכדאי לבדוק קשור בסוג העץ, שכן לסוגי עץ שונים יש השפעה רבה על הטעם והארומה שתקבלו. אם תעשו את זה נכון תבטיחו לעצמכם טעמים מופלאים.

חובבי בשר? גם לכם מגיע ליהנות ממעשנת בשר איכותית וחדשנית של חברת טרייגר גריל. אנחנו בטרייגר, מאמינים בחיים מלאים בטעם, בריאות, כיף ויצירה, החופש ליהנות ממגוון שיטות בישול. לפרטים ומידע התקשרו לטלפון מספר: 1800-10-12-84 או בקרו באתר האינטרנט שלנו בכתובת: https://www.traegergrills.co.il/.