מחפשים שירותי פינוי ירושות שגם רוכשים חלק מהתכולה?

לא פעם לאחר שדירה מושארת כירושה עבור כמה בני משפחה, עולה צורך למכור אותה, ולו על מנת להתחלק ברווחים ועל מנת למנוע ריבים משפחתיים. עם זאת, רגע לפני שעומדים למכור את הדירה, נהוג לעבור על כלל הרכוש שהושאר מאחור ולמצוא לו בית חדש – לפחות לחלקו. אי לכך, לרוב במצבים שכאלו נהוג להתאסף ביחד כל בני המשפחה ולהחליט מה כל אחד מבקש לאסוף אל ביתו. יש מי שייקח חפצים בעל ערך כספי כגון טלוויזיה ומזגן ויש מי שייקח חפצים בעלי ערך רגשי כגון תמונה או שמיכה אהובה, אך לרוב נשארים עם לא מעט חפצים שאין להם דורש, ולצד העובדה שחלקם מיועדים להיזרק, גם יש לא מעט חפצים שכן עשויים להניב רווח כספי.

רווח כפול

לאור כל זאת טוב להכיר חברת פינוי שבין ביתר מתמחה במלאכת פינוי ירושות, וזאת בשל שתי מטרות עיקריות, אך לא יחידות. שתי המטרות הינן שינוע כלל החפצים שאינם רצויים מהדירה, וזאת על מנת להכינה למכירה, ואילו המטרה השנייה היא להשיג מחיר טוב על מגוון פריטים, ועל כן טוב לדעת שניתן למצוא חברת פינוי ירושות שיודעת לרכוש חלק מהתכולה – אם בתמורה למזומן ואם בתמורה להנחה משמעותית עבור שירותי החברה, כך שללא ספק ניתן להרוויח פעמיים.

קארמה חיובית

לצד האופציה לפנות חפצים ולצד האופציה למכור חפצים, גם ישנה אופציה שלישית, והיא לתרום חלק מהציוד, וזאת כי תמיד ניתן למצוא אנשים שישמחו לקבל סט כלים חדש, ספרים, משחקי לילדים, חומרי ניקיון, ריהוט, בגדים, כלי גינה וכדומה, ועל כן טוב לדעת שהציוד שנשאר מאחור ממשיך לעשות טוב בעולם, ואף מדובר בדרך ראויה לזכור את הנפטר, ואף ליהנות מהידיעה שהחפצים שלו ממשיכים להפיק תועלת. לאור כל זאת, נסכם ונאמר שכן ישנה עזרה חשובה עבור פינוי תכולה, כן ישנן חברות פינוי אשר מתמחות בפינוי ירושות, כן ניתן למצוא דרך יעילה למכור חלק מהציוד ואף ניתן למצוא חברות שמציעות שירותי ניקיון משלימים, ועל כן אין לפנות באופן אקראי אל חברת פינוי, אלא רק לחברה שיודעת להציע כל זאת. בהצלחה!