מור קורן ביקורת

אל תהססו ואל תחשבו פעמיים. אם אתם רוצים לעבור את הבחינה הפסיכומטרית בהצלחה, אתם צריכים בית ספר ברמה הגבוהה ביותר. אתם צריכים למצוא מקום שילמד אתכם בצורה הטובה ביותר, ללא פשרות, במקצועיות גבוהה – כדי שתקבלו את הציון הטוב ביותר. מדוע? כי אתם רוצים ללמוד באוניברסיטה או המכללה לבחירתכם, ולא להתפשר. אתם רוצים ללמוד במקום שיבטיח לכם מקצוע, עתיד, הכנסה, ותשוקה ואהבה לחיים שלכם. מור קורן הוא בית הספר הטוב ביותר לפסיכומטרי, אשר מבטיח לכם כרטיס כניסה לאוניברסיטה או המכללה שאתם רוצים. לא מאמינים? חפשו ביקורת מור קורן ברשתות החברתיות ותראו את התלמידים המרוצים שעברו בבית הספר.

מור קורן ביקורת

מהי הבחינה הפסיכומטרית

הבחינה הפסיכומטרית נעשית על ידי המרכז להערכה, שהוא מכון משולב של כל האוניברסיטאות והמכללות בישראל. הבחינה נכנסה לתוקף ב-1981, ומטרתה להעריך, ביחד עם ציון הבחינה והבגרויות, את הסיכוי של התלמיד לקבל ציונים טובים כסטודנט באוניברסיטה בשנה הראשונה של התואר הראשון. הבחינה מתקיימת בישראל בשפה עברית, ערבית, רוסית, צרפתית, ספרדית וכיום יש גם נוסח משולב של אנגלית ועברית. התוצאה המקסימלית היא 800. הציון 700 נחשב לציון מעולה. בית הספר מורן קורן מציע לקבל 700 על הפעם הראשונה, ולבחור את האוניברסיטה בקלות!

מור קורן – מי הוא ומה הוא מציע

מור קורן הוא מרצה בעל תואר שני במתמטיקה ומדעי המחשב, מלמד מעל 10 שנים במכללות ואוניברסיטאות בישראל, והקים את בית הספר ב-2006. ב-12 השנה שהוא מלמד, הוא העביר אלפי תלמידים מרוצים את הבחינות, והם מלאו וממלאים את האוניברסיטאות והמכללות בישראל בשמחה רבה. "לא האמנתי שאקבל 710 בבחינה הראשונה", אומר מוחמד, שרוצה ללמוד רוקחות השנה. "מור קורן גרם לי להאמין בעצמי, ואני מבסוט לאללה". מור קורן מציע סביבת לימודים מקצועית ברמה הגבוהה ביותר, לצד אווירה קלילה וחברית. סביבת הלימודים האיכותית, מביאה לתוצאות של 80 נקודות מעל הממוצע הארצי.

מדוע ביקורת מור קורן מביאה לסיפורים טובים כל כך

מור קורן מעניק אווירה חד פעמית לתלמידים. מצד אחד אווירה ידידותית ונעימה, ואפילו קורס בחינם פעם אחת בסמסטר, לעומת מקצועיות ללא פשרות, שמעבירות ומטמיעות את החומר ברמה גבוהה, ומביאות להצלחה של התלמידים. לא סתם מור קורן יכול להבטיח לקבל 700. "היה מאד קל ללמוד את החומר, ממש עזרו לי בכל דבר, וזה היה מעולה, כי אני יכול לבחור את האוניברסיטה בעצמי, בלי להתפשר על שום דבר", מוסיף מוחמד, תושב טייבה.

מה היתרונות של בית הספר מור קורן על פני האחרים

מור קורן מלמד 12 שנה בשני הסניפים המרכזיים, תל אביב ונתניה. בקרוב יפתחו סניפים נוספים בשיטת הזכיינות, דבר שיגדיל ככל הנראה את התפוצה של התלמידים. חפשו מור קורן ביקורת תלמידים ותראו: היתרונות שלו ברורים.

  1. מרצים מנוסים עם 10 שנים של ניסיון שיש להם סבלנות לתת יחס אישי לכל תלמיד
  2. כיתות קטנות של 8 אנשים, דבר שמסייע בריכוז ובהטמעת החומר
  3. חומר מעודכן