למה מתקני תצוגה טובים לעסק שלך?

היום בעולם העסקי לא מספיק רק לפרסם ולשווק באינטרנט, לא רק להיכנס לרשתות החברתיות ולהעלות פוסטים וקמפיינים כדי להיחשף ליותר לקוחות. היום כדי שבית עסק יהיה חשוף לקהל לקוחות גדול יותר וייצרב בתודעתו של הלקוח הפוטנציאלי עליו לפרסם גם עם מתקני תצוגה ממעניינים שמושכים את שימת ליבו של העובר אורך.

מתקן תצוגה יכול להיות עבור עסקים שמשתתפים בתערוכה, עסקים הממוקמים בכנס עסקי או יזמי כזה או אחר ובעלי העסק מעוניינים ליצור חשיפה לעסק בתוך ים העסקים השונים הפרוסים במקום. תחשבו על הכנס האחרון שהשתתפתם בו, בכל דוכן הוצב לו שלט, מסמך או מתקן תצוגה שבו התנוסס לוגו החברה, שם החברה בצורה בולטת וברורה וכך ניתן היה בקלות למצוא את הדוכן של "יעקב החשמלאי שלך" ביתר קלות באשר בעל עסק אחר שלא חשב על הפרסום בכנס עד הסוף. 

למה המיתוג והפרסום כל כך חשובים בכנסים?

כשאנחנו מדברים  על כנסים אנחנו מתכוונים גם על ירידים, תערוכות וכן הלאה. בכל אותם מפגשי ענק של בעלי עסקים שונים השייכים לאותו התחום ישנו מחנה משותף. כולם הגיעו על מנת לחשוף את העסק שלהם לאחרים הזקוקים לשירותיהם של אותם עסקים. כך שאם אתם למשל משתתפים בכנס או תערוכה של עיצוב ובנייה תוכלו לפרסם את העסק במוצרים שלכם, בעיצובים שלכם והשירותים שלכם. מצד אחד החשיפה הזו מעולה, שפותחת לכם את הצוהר ללקוחות פוטנציאליים, לבעלי עסקים מהתחום שניתן לנהל איתם שיתופי פעולה בהמשך ועוד מיזמים עסקיים רבים אחרים. 

עכשיו תחשבו על זה, אתם כלקוחות נכנסים למקום שכזה, כשישנם כל כך הרבה בעלי עסקים שרוצים למכור לכם את המוצר שלהם או לספק לכם את השירותים שלהם ואתם "הולכים לאיבוד" כי מריבוי ההצעות אתם מתפזרים יתר על המידה ולא מתמקדים. ללקוחות שלכם (ובעיקר ללקוחות פוטנציאליים) קל הרבה יותר לזכור אתכם אם תעזרו להם בצורה מוחשית לראות את הלוגו שלכם, אם הם יהיו חשופים למיתוג שלכם. כך הם יזכרו דווקא אתכם ולא את המתחרים שלכם.
רוצים גם אתם מתקני תצוגה? עם מתקני תצוגה של ארט דיזיין תקבלו את החשיפה לעסק שלכם בכל כנס או תערוכה.