כל מה שחשוב לדעת על פרופיל אלומיניום

אלומיניום הוא אחד מחומרי הגלם הפופולריים ביותר. בין השאר נעשה בו שימוש למסגרות של חלונות, לשלבים של תריסים, לפרגולות ועוד ועוד – וגם לטובת ייצור פרופילים מכל הסוגים. לפרופילי אלומיניום שלל יתרונות, בעיקר על בסיס האיכויות של האלומיניום עצמו ובהן משקל נמוך, עמידות גבוהה וחשילות גבוהה גם כן.

הסוגים השונים של פרופילי האלומיניום

פרופיל אלומיניום הוא למעשה שם כולל לשורת מוצרים שהמשותף להם הוא שכולם מיוצרים מאלומיניום. ביניהם:

* פרופיל קרמיקה – פרופיל שהמהות שלו היה תיחום חיפוי קרמיקה. המטרה היא גם אסתטית וגם בטיחותית.

* פרופיל גבס – לחיבור בין תקרה לבין קיר.

* פרופיל טיח – פרופילי אלומיניום שנמצאים בתוך שכבת הטיח. השימוש הוא לצורך הגנה לפינות בקירות וליצירת מראה אחיד, חלק ומרשים.

* פרופיל תקרה – פרופילים המתאימים לתקרות אקוסטיות ומספקים להן גימור מוצלח במיוחד.

* פרופיל פרקט – פרופיל שנקרא גם סף פרקט. התפקיד שלו לתחום רצפות פרקט, ובהתאם פרופיל זה חייב להיות אסתטי מאוד וליצור הרמוניה נעימה לעין עם הריצוף עצמו.

למה כדאי להעדיף פרופיל אלומיניום?

פרופיל אלומיניום מתאפיין כאמור במספר רב של יתרונות, ועל כן הוא מהווה בחירה פופולרית במקרים רבים.

אחת התכונות הבולטות של האלומיניום – באופן כללי ולא רק כשהוא משמש חומר גלם לפרופיל – היא חשילות טובה מאוד. משמעות התכונה הזו היא שקל לעבד את האלומיניום. בזכות קלות העיבוד והיעילות שבה ניתן ליצור מוצרים שונים ובהם פרופילים מאלומיניום, המחיר שלהם יהיה נוח.

היתרון השני של האלומיניום הוא כאמור משקל קל. התועלת מבחינת הפרופיל היא שמדובר במוצר שלא מכביד על שכבת הטיח, הפרקט, הקרמיקה וכו'. בנוסף אלומיניום לא מתרגש מרטיבות ולא חשוף לסכנת קורוזיה. בהתאם ניתן להשתמש בפרופילים מחומר זה גם במקומות רטובים כמו חדרי רחצה.

איך לבחור את פרופיל האלומיניום הטוב ביותר?

על-מנת ליהנות מכל היתרונות של פרופיל אלומיניום ובעיקר מהתאמה מלאה בין הפרופיל הנבחר לבין השימוש הדרוש לכם, מומלץ לרכוש את המוצר דרך חברה ותיקה ואמינה. הידע המקצועי שהצטבר אצל חברה שכזו מבטיח גם קטלוג עשיר באפשרויות, כך שאין צורך להתפשר על שום פרט, וגם ייעוץ מקצועי שיעזור לכם להגיע לפריט האידיאלי.