כך תשמרו על אורך החיים של הסוללה שלכם

התלות שלנו בסוללות ובאוצרי אנרגיה עשויה להיות לפעמים מגבילה ואפילו מתסכלת. כן, ככל שיש לנו יותר מכשירים אלקטרוניים או דיגיטליים, ככל שהם יותר משמעותיים לנו ומשמשים אותנו ברמה יומיומית, כך התלות שלנו הופכת להיות משמעותית יותר. כך אנחנו לא יכולים להסתדר בלעדיהם. ומה קורה כאשר הסוללה מתרוקנת? אתם מרגישים שהלב שלכם עוצר מלפעום? שהיום שלכם נעצר?

סוללות ואורך החיים שלהם

לכל סוללה יש תוחלת חיים מסוימת. היא מצליחה ליצור כמות מסוימת של אנרגיה בעודה חדשה, ובמהלך תקופת השימוש היכולות שלה תלכנה ותפחתנה. עד שהיא כבר לא תצליח להטעין את עצמה בכלל. מסיבה זו יהיה עלינו להחליף מפעם לפעם את הסוללה של הסיגריה האלקטרונית בסוללה חדשה. אך כדאי מאוד לדעת כי השימוש והטיפול בסוללות משפיעים משמעותית על אורך החיים של הסוללה. וזה אומר שאם נדע כיצד לטפל בהם ואיך להטעין אותם, הרי נוכל להפיק מהם תועלת רבה, ולהאריך את ימיהם. רק כך אפשר להשתמש באותן סוללות למשך תקופה ארוכה יותר. וליהנות מסוללות איכותיות שמשמשות אותנו כראוי.

טעינה מלאה לפני שימוש

בכל מוצר שמכיל סוללה נטענת חלק מהוראות השימוש יכללו את ההוראה לטעון את המוצר במלואו לפני השימוש הראשון. ואכן זו ההמלצה גם באשר לסוללות של הסיגריה האלקטרונית. לפני השימוש הראשון נטען את הסוללות במלואן ורק לאחר מכן נוכל להתחיל להשתמש בהן. מעבר לכך יש הנחיות נוספות שכוחן יפה להארכת חיי הסוללה. אחת מהן היא להשתמש בסיגריה עד להתרוקנות של הסוללות. ורק בשלב זה לחבר אותן לטעינה. כמו כן חשוב לנתק את הסוללות מהמטען לאחר טעינה מלאה. הנחיה נוספת מדריכה אותנו שלא להשתמש במכשיר כאשר הוא מחובר למטען – חשוב אם כי לא רלוונטי לסיגריה אלקטרונית.

ליהנות מהמוצר ולהגן עליו

אמנם לא תמיד נוח לנו להמתין עד לטעינה מלאה, ולא תמיד קל לנו להתאים את עצמנו לכללים הללו. אבל אם חשוב לנו לשמור על חיי הסוללות וליהנות מהן למשך תקופה ממושכת, חשוב לציית להנחיות ולהשתמש כיאות.

למידע נוסף אודות סיגריות אלקטרוניות בקרו באתר שלנו iSmokeplus.