יישור שיניים למבוגרים

השיניים שלנו הן הבסיס הכי חשוב לתקשורת טובה, אכילה נכונה ושמירה על הבריאות הכללית. על מנת שנוכל לשמור עליהם ולהימנע מתהליך של יישור שיניים למבוגרים בגיל יחסית מבוגר, חשוב לבצע מספר צעדים משמעותיים ולמנוע בעיות דנטליות. אם בכל זאת אנחנו נאלצים להגיע לתהליך של יישור שיניים כדאי להכיר מה הגורמים, ואיך זה עובד באמת.

יישור שיניים למבוגרים – חשוב לדעת איך לשמור על השיניים

  • צחצחו שיניים באופן קבוע

צחצוח שיניים לפחות פעמיים ביום הוא הבסיס להיגיינת הפה הטובה ביותר. הצחצוח יסייע בהסרת חיידקים שנוצרים על פני השיניים ועלולים להוביל לעששת ולמחלות חניכיים. 

  • השתמשו בחוט דנטלי

החוט הדנטלי מנקה חלקיקי מזון מבין השיניים, ואף מתחת לקו החניכיים ואלו אזורים שאף מברשת שיניים לא יכולה פשוט להגיע אליהם. השתמשו בחוט הדנטלי בשגרה יומית.

  • צרכו פחות סוכר

צריכת סוכר מוגברת גורמת לעששת, לחיידקים, ולדלקות ובעיות בשיניים ובחניכיים. הגבילו את צריכה המתוקים והסוכרים. 

באמצעות ביקורים תכופים אצל רופאי השיניים, תזונה בריאה ונכונה של מזונות החשובים לגוף ותורמים לשיניים בריאות וחזקות יותר ובכלל, ביקורות וניקיון השיניים אצל השיננית תוכלו למנוע בעיות בשיניים ובמידת הצורך אם יש צורך בתהליך של יישור שיניים למבוגרים שיניים בריאות תהיינה קלות יותר ל'שיתוף פעולה' בתהליך. 

מהם הגורמים לתהליך של יישור שיניים למבוגרים

יש מספר סיבות בגינן מגיעים אנשים מבוגרים ליישור שיניים. לרוב, הסיבה הכי נפוצה היא אסתטיקה. לא אחת יישור שיניים למבוגרים הוא עבור אנשים שתמיד חלמו על חיוך ישר ומבריק ולא רצו להתקין גשר. כיום בזכות החדשנות אפשר לבצע טיפולים אסתטיים ליישור השיניים שאין בהם מורכבות או פגיעה בשל מצב בריאותי או התנגשות עם תרופות כלשהן בשל מחלות רקע וחומרי הרדמה. 

סיבה נפוצה גם היא לצורך תהליך יישור שיניים למבוגרים היא למעשה תזוזת השיניים. השיניים זזות עם השיניים ונפערים רווחים ביניהן, או שהשיניים מצטופפות מדי. תזוזה זו היא תופעה מאד נפוצה אצל אנשים מעל גיל 40 ללא שום קשר להיסטוריה רפואית או טיפולי שיניים שנעשו בעבר. 

סיבה נוספת היא הפנייה מקצועית מרופא שיניים בגלל בעיה רפואית, בגינה מומלץ לאותו אדם לעבור יישור שיניים. מנשך שאינו תקין, שחיקת השיניים, מחלות חניכיים חמורות וחריפות ועוד. 

לא להתפשר על איכות ומקצועיות

בחירת רופא שיניים נכון מקצועי ומתאים שיוכל לטפל בכם היא הצעד החשוב ביותר. ממש כפי שאתם בוחרים טכנאי טוב, מנתח או מוצר שחשוב לכם, דאגו לכך שאותו רופא שיניים יהיה מהטובים ביותר. 

בדקו חוות דעת, המלצות וקבלו גם דעה מלקוחות קודמים. אחרי הכל, אתם לא רק מפקידים את השיניים שלכם בידיו של רופא השיניים, אלא גם את בריאותכם הכללית. כי כולנו יודעים ששיניים בריאות, חזקות ומתוחזקות כראוי מובילות גם אל בריאות כללית תקינה.