יחסים פתוחים בעד ונגד

יחסים פתוחים בעד ונגד

מערכת יחסים נורמטיבית בין בני זוג זה דבר שלא כולם בנויים אליו.
ישנם זוגות רבים אשר מחפשים אחר אלטרנטיבות לקיום יחסים בריאים ביניהם, וזאת תוך כדי שהם מתחשבים בצרכים אחד של השני.
ישנם זוגות רבים שמאמינים בקיום של מערכת יחסים פתוחה, דבר שמביא לידי ביטוי את הרצון שלהם בחופש לקיים יחסים רומנטיים עם אנשים נוספים.

ליברליות במיטבה

אם אתם משייכים את עצמכם לאותה קבוצת אנשים שמאמינה בליברליות אולטימטיבית, כזו שדוגלת בחופש מלא ויכולת של האדם לבחור עם מי הוא רוצה להיות בכל רגע נתון, ישנו סיכוי לא רע בכלל שבחירה ביחסים פתוחים זה בדיוק מה שיתאים לכם. יחסים פתוחים בעד ונגד
כמובן שאם אתם בוחרים לקיים מערכת יחסים פתוחה עם בת הזוג שלכם, אתם צריכים לעשות הכל בתיאום מלא איתה, וזאת תוך כדי שאתם מוודאים ששני הצדדים מסכימים לרעיון.
אנו ממליצים לוודא שבת הזוג שלכם תומכת ברעיון שלכם, וגם היא מוכנה לקחת בו חלק, שכן אם היא תומכת בו אך מצד שני היא מעדיפה לא לקחת חלק בקונספט הזה, הדבר עלול להוביל למערכת יחסים לא בריאה שבה אתם מנהלים רומן עם נשים נוספות, ובאותו זמן בת הזוג שלכם נשארת לבדה.
זה הכל עניין של שיקול דעת כמובן, אבל אנו יכולים לומר לכם שעדיף לבחור במערכת יחסים בה שני הצדדים פועלים לפי אותו עיקרון מנחה.

האם זה מתאים לכם?

רבים יבואו ויצהירו שמערכת יחסים פתוחה זה מתכון לאסון.
אין ספק שיש ביסוס מסוים לרעיון הזה, שכן בלא מעט מקרים כאשר אנשים בוחרים במערכת יחסים פתוחה, הם נאלצים להתמודד עם מצב שבו היחסים מתחילים להיות הרבה יותר רעועים.
אם אתם חוששים שכך הדבר יהיה במערכת היחסים שלכם עם בת הזוג, ואתם רוצים לשמור עליה חזקה ואיתנה, כנראה שיהיה עדיף לכם פשוט לוודא שאתם בוחרים לשמר את מערכת היחסים שלכם ככזו שתהיה נורמטיבית.
אם אתם לא בטוחים אם זה מתאים לכם, דבר חכם שתוכלו לעשות זה פשוט לצאת לתקופת ניסיון.
ישנם זוגות רבים שקשה להם לנהל מערכת יחסים מונוגמית, דבר שיכול לתסכל אותם לא מעט.
אם אתם חשים כי מערכת היחסים שלכם לוקה בחסר והפיכתה למערכת יחסים פתוחה זה פתרון שיכול לעזור, אז אתם יכולים לפחות לנסות את הרעיון לתקופת זמן מסוימת ולראות איך זה מתקדם.
רק תהיו זהירים עם מה שאתם בוחרים לעשות כמובן.

חברי המערכת ממליצים לכם גם לקרוא על ידועה בציבור