חימום רצפתי – מושלם לחורף

בין אם אתם חובבי חורף ובין אם לא, הדבר הכי מפנק שתרצו בזמן שבחוץ יש גשם, ברקים ורעמים זה חימום רצפתי. אם טרם שמעתם עליו, אז כנראה שמעולם לא חוויתם מערכת חימום אמיתית שיודעת לפנק אתכם בחורף.

חימום רצפתי פועל באופן יעיל הודות לשכבת הבידוד. שכבה זו חייבת להיות איכותית ותקינה ומונחת למעשה בין גופי החימום התת רצפתי לבין רצפת הבטון המונחת מעליה. חשוב לדעת: אנשי המקצוע שלכם חייבים להתקין את הבידוד באופן איכותי וראוי. אם אתם גרים בבניין קומות קיימת האופציה לחמם את יסודות הבניין או לחמם חלל הנמצא מתחת לקומה שלכם, לכן, אל תהססו לבדוק את אנשי המקצוע הכי טובים בתחום כדי לחסוך לא רק נזק כספי, אלא גם אי נעימות.

חימום רצפתי

מערכות החימום התת רצפתיות הפכו אפקטיביות ואמינות בעיקר בזכות השכלולים והפיתוחים בשנים האחרונות. בנוסף, מערכות אלו גם חוסכות באנרגיה. כל זה כמובן כאשר משווים למערכות חימום מגוונות אחרות הקיימות בתחום מערכות ההסקה. היתרון העצום במערכת של חימום רצפתי הוא שהיא ממוקמת מתחת לריצוף. כך כל חלל בעל תקרה גבוהה מקבל חימום שמערכות הסקה אחרות לא היו מצליחות לחמם אותו .

שיטת החימום הנפוצה במערכת חימום רצפתי היא בסיוע של משאבות חום. מערכת החימום עצמה כוללת בין היתר את השימוש בתרמוסטט. תרמוסטט זה מאפשר את היכולת לכוון את עצמת החימום בכל חלל, כלשהו. הבידוד הממוקם מתחת לרצפות מייעל את החימום וכך שומר עליו בהשקעה מינימלית של אנרגיות. התוצאה: חימום אחיד, נעים, ולא מייבש את האוויר.

מערכות הבקרה של הבתים החמים ומערכות החשמל החכמות משתלבות נפלא עם מערכות החימום הללו וכך מאפשרות פן נוסף של יכולת בקרה טכנולוגית משוכללת.

בידוד – למה הוא חשוב?

רגע לפני שתגשו לרכוש את המוצר, כדאי לוודא שאתם רוכשים אותו אצל המומחים בתחום, אנשי המקצוע בעלי הנסיון והידע הראוי. כל נושא הבידוד חשוב במיוחד, במידה והבידוד לא מותקן בצורה ראויה חסכון האנרגיה יפגע והחימום יגיע גם אל חללים אחרים בבניין, או יגרום לנזק בבית קרקע.