התקנת טלויזיה על קיר – הכי קל, הכי בטיחותי, הכי אסתטי

כיום כאשר הטלוויזיות הפכו שטוחות אין כל סיבה שלא לתלות אותן על הקיר. כאשר הטלוויזיה תלויה על הקיר אתם חוסכים לעצמכם מקום והופכים את הבית לבטיחותי יותר בעבור ילדים קטנים. אם עד היום לא התקנתם את הטלוויזיה על הקיר כי חשבתם שמדובר במשימה מורכבת – המשיכו לקרוא ותגלו שיש פתרון. אנו נסביר באיזה גובה כדאי להתקין טלוויזיה על קיר והאם קיר גבס יוכל לשאת את המשקל. 

באיזה גובה מתקינים טלוויזיות על קירות?

רגע לפני שאתם ממהרים לרכוש את המסך הגדול ביותר שיש בחנות כדאי לעצור ולוודא שאתם בוחרים מסך בגודל שתואם את מידות החדר. חשוב לבחור את גודל הטלוויזיה בהתאם למרחק הצפייה המבוקש. התקנת טלויזיה על קיר של סלון או חדר שינה תהיה תואמת לגובה העיניים של הצופה (כדאי להתייחס לתנוחה בה אתם צופים בטלוויזיה). 

קיר גבס או קיר בטון?

מתקן ייעודי להתקנת טלוויזיות על קירות הוא המפתח להתקנה מהירה, בטיחותית ואסתטית. יש לבצע את ההתקנה על קיר חלק ונקי. במידת הצורך יבוצעו תיקונים בקיר לקראת ההתקנה. את סוג המתקן נקבע על פי משקל הטלוויזיה ומידותיה. כיום רוב מסכי הטלוויזיה הם מסכים דקים ושטוחים שאפשר להתקין על כל סוגי הקירות.

איך מתחילים?

כל התקנת טלויזיה על קיר תתחיל בסימון של המיקום המבוקש על הקיר. בהתאם לסימון נציב את מתקן ההתקנה ואת הברגים. חשוב לזכור לוודא שהברגים תואמים את סוג הקיר. על מנת להבטיח יציבות מקסימלית נשתמש במקדחה ונצמיד את המתקן אל הקיר. יש להקפיד להבריג היטב את כל הברגים. אל תשכחו להשתמש בפלס בכדי לוודא התקנה ישרה. 

התקנת טלוויזיה על קיר בדירה שכורה

מתקן לטלוויזיה על קיר אפשר לפרק ולהעביר יחד עם הטלוויזיה ממקום למקום. כאשר מדובר בדירה שכורה תתבקשו ככל הנראה לתקן את הקיר (לסתום את חורי הקידוח) לאחר הסרת המתקן. ההתקנה, ההסרה ותיקון הקיר אינם דורשים מאמץ רק כך שאין כל סיבה שלא נתקין טלוויזיות על קירות גם בדירות שכורות. בין אם מדובר בדירה קבועה ובין אם מדובר בדירה זמנית, על נוחות ועיצוב לא מתפשרים!