השתלת שיער בטורקיה

השתלת שיער בטורקיה

מהי השתלת שיער FUE ומהי השתלת שיער DHI? מה זה מקדד ספיר Sapphire? האם המונח FUT עוד רלוונטי בתחום כמו השתלות שיער דהיום? על מנת לעשות לכם סדר, ריכזנו עבורכם רשימת מונחים קצרה למתעניינים בטיפול השתלת שיער בטורקיה. תחילה, נפרט על הקבלה לתהליך ולאחר מכן נבאר את המושגים שאזכרנו כאן על פי סדרם.

קבלה להשתלת שיער באופן ראשוני ווידוא התאמה

ישנם 2 מסנני קבלה אל טיפול השתלת שיער בטורקיה הסדרת התהליך ובדיקה רפואית שתיערך ביעד. בשלב הסדרת התהליך אתם צריכים לחבור למנהל ההשתלות הישראלי מטעם המרפאה בטורקיה. הוא ישלח אתכם לצלם מעט תמונות של השיער שלכם מזוויות שונות, יאשר את התמונות וישלח אותן למרפאה הטורקית. צוות המרפאה ימליץ על שיטות ההשתלה הבאות:

FUE– Follicular Unit Extraction, קיבוץ יחידת זקיקים. הזקיקים נלקחים על ידי מקדד ונשמרים בסטריליזציה מלאה עד לזריעתם ידנית, אחד לאחד, בערוצים בקרחות הראש. התאמה עבור לקוחות עם מחסור חריף, מפרצים עמוקים וקרחת אחורית. מדרג היוקר: זול ביחס להשתלות אחרות ועומד סביב ה- 2,400 אירו כולל לינה וארוחת בוקר.

DHI – Direct Hair Implementation, יישום שיער באופן ישיר. למה הכוונה "באופן ישיר"? לאחר הוצאות הזקיקים הם לא מוכנסים לסטריליזציה אלא למכשיר הזרעה אלקטרוני. המכשיר מכיל 2 קנים, הראשון חד, שייעודו הוא לעשות חורי ערוצים בקרחות, והשני הוא מלקחיים ששולפות זקיק אחרי זקיק ומטמיעות בחורים שצוות המרפאה יצר עבורכם. התאמה עבור לקוחות עם מחסור קל, לרוב נסיגת מצח בעקבות היסטוריה של שיער ארוך או בינוני ללא מחסור קודם. מדרג היוקר: יקר ביחס אל השתלת שיער בטורקיה מסוג אחר, בעיקר בעקבות תחזוקת המכשיר שמיישם את ההשתלה. היא לא פשוטה. עלות ממוצעת, 2,600 אירו כולל לינה וארוחת בוקר.

ולמי שמתעניין מה זה FUT: אלה ראשי תיבות של Follicular Unit Transplant וזה היה ניתוח השתלת השיער המקורי, שהתבסס על פשיטת עור שעיר ושתילתו בקרחות. בשל יוקר התהליך וחוסר יעילות השיקום שלו הוא כמעט ואינו בנמצא בימינו.

בדיקה רפואית להתאמה להשתלה

שילמתם והסדרתם השתלת שיער בטורקיה? נהדר! אבל את הבדיקה הרפואית רק במרפאה ניתן לעשות. תיעשה לכם בדיקת דם. אם נמצאתם מתאימים בה, הוא יישמר לצרכי פלסמה, הזרקה לאזורי ההשתלה לשם שימורה. אם התוצאות הן שהדם לא מתאים לא ניתן יהיה לעשות השתלת עבור אותו מטופל.

הימים שלאחר ההשתלה – כך תתנהלו בהם

אל תצאו לשמש אלא בליווי מטריה מעל לראשיכם. גם כשנוסעים באוטו לכל מיני מקומות, הימנעו מחשיפה ישירה לשמש גם מבעד חלון סגור במהלך השבועיים הראשונים. כעבור שבועיים ניתן לחבוש כובע. מומלץ לעשות עוד 3 PRP בישראל, טיפול פלסמת דם להשתלה, טיפול אחד בכל חודשיים. ניתן לערכו במרפאות בישראל. אם תקפידו על נהנים אלה, השתלת שיער בטורקיה תניב לכם שיער במהרה.