השתלת שיער בטורקיה

השתלת שיער בטורקיה

מעוניינים להבטיח את מילוי הקרחת והמפרצים בשיער שלכם? בטורקיה נמצא הפתרון לבעייתכם זו. שם, תוכלו לעבור השתלה ולפתור את בעיית המחסור בשיער. בעיות טריקולוגיות קורות לחלק לא קטן מבנות ובני גילי העבודה. עבור חלקנו זה נוצר כתוצאה מהפרעה או פיתוי טריקולוגי (למשל משחק בלתי נשלט בשיער), ועבור חלקנו השיער פשוט היה חלש מראש, לא עבה, ועל כן יבש ומט לנפול. ההמלצה שלנו היא כזו: אם אתם מגיעים ממשפחה של מתקרחים, כדי כבר בגיל 30 להתעניין במענה השתלה במידה והדבר יתקוף גם אתכם. כמובן שיש להשתמש במענה רק אם אכן חוויתם מחסור.

על שלבי ניתוח ההשתלה

השלב הראשון של השתלת שיער בטורקיה הוא שלב תכנוני. במסגרתו, משרטט המשתיל קווי השתלה לחלקים החסרים בשיער. עבור קרחות כחיפה במרכז הראש שלב זה אינו נדרש משום שמדובר בסך הכל במילוי. אבל מפרצים חסרים הם בעיית עיצוב שיער לכל דבר ועניין ושם חובה, פשוט חובה, לעבוד עם עיפרון השתלות ולתכנן איפה לשים אותן על מנת שעיצוב השיער יתהווה כרצונכם. לאחר שלב השרטוט מוכנס המטופל להרדמה כללית שלאחריה מתחילים בניתוח עצמו. פותחים את תעלות הקרקפת באמצעות חתכים לאחר שדגימות שיערות נלקחו מהחזה ומאחורי הראש. הדגימות מושתלות באזורים שנחתכו ושהתעלות הסתומות שלהם פונו. גמר ניתוח ההשתלה הוא למעשה גמר הסדרת השיער המחודש. חשוב לדעת: השיער צפוי לצמוח רק כעבור 2-4 חודשים מתום הטיפול.

על חוויית ההשתלה לאחר שמתעוררים מהניתוח

ההתעוררות מהניתוח עשויה להשאיר לכם כאבי שפשוף באזורים שנחתכו בראש ברמה קלה. הם צפויים לחלוף לאחר מספר ימים. במהלכם, מומלץ להימנע מחבישת קסדה או כובע. שינה – רק על כרית מוגבהת. אם אין לכם, ניתן לבקש מצוות המרפאה ולהשתמש בה כבר במטוס בדרך הביתה. יום לאחר ההשתלה, הקדישו לטורקיה יום נוסף לבדיקת החבישה ולטיפול לייזר לחיזוק הזקיקים.

תכונות שחשוב שיהיו למשתיל השיער שלכם

עבודה מקצועית ודקדקנית על בסיס תכנון ושרטוט מראש, העסקת צוות רפואי מצטיין ומומלץ, מתן שירות ומענה לכל מבקש, מאספקת כרית שינה ועד מענה על שאלות מקצועיות, זמינות גבוהה לשאלות בימים הראשונים שלאחר ההשתלה. משתיל שיער המספק השתלת שיער בטורקיה צריך לבסס יחסי לקוח מעולים עם המושתל שלו על מנת להבטיח לו את הטיפול הטוב ביותר עם אחוזי ההצלחה הכבירים ביותר האפשריים.

הסבלנות משתלמת – השיער עשוי לצמוח לאט

חשוב להבין כי כל אדם מגיב אחרת להשתלות ואם המשתיל יזהה אדם שלא מתאים להשתלה ושהיא לא תצמיח לו שיער, הוא יודיע לו על כך, אדם שכן התאים ונכנס לחדר הניתוח יקבל את שיערו בחזרה בסבירות גבוהה מאד. יש להמתין 2-4 חודשים לקבלת תוצאות ולהיוועץ במומחי המרפאה אם אתם חוששים מהאיטיות שבצמיחת השיער שלכם בימי ההמתנה לו.