השקעות נדל"ן בצפון אנגליה – כך תדעו שאתם פועלים נכון

השקעות נדל"ן בצפון אנגליה הפכו לנפוצות ביותר בתקופה האחרונה. אם בעבר היה מספיק להשאיר את הכסף בבנק בפיקדון לטווח הארוך, הרי שהיום הריבית שהבנק מציע שואפת לאפס ואין שום סיבה לעשות זאת. הבורסה נמצאת בטלטלות אין סופיות, כתגובה להתרחשויות השונות שקורות בעולם. השקעה בבורסה כמוה כהימורים בקזינו – או שמצליחים או שמפסידים. שוק הנדל"ן בארץ הגיע לנקודת הרוויה שלו, הנדל"ן נמכר במחירי שיא והוא זוכה לתשואה נמוכה בלבד. כך שאין שום סיבה להשקיע בארץ, ובהחלט מומלץ לבחון את האלטרנטיבות השונות שקיימות בחו"ל. צפון אנגליה נחשב לאחד האזורים המתפתחים ביותר בשנים האחרונות, דבר שמבטיח עלייה מתמדת בתשואה, לצד הקטנה של הסיכון בהשקעה הזאת.

השקעות נדל"ן בצפון אנגליה – כל הסיבות להשקיע באזור

כאמור, מדובר על אזור שרק הולך ומתפתח, כמות בתי הקפה, המסעדות, המועדונים ושאר מקומות הבילוי רק הולכת ועולה. יותר ויותר צעירים וסטודנטים מגיעים לאזור, כדי ליהנות מאיכות חיים גבוהה יותר וללמוד באוניברסיטאות החדשות שנפתחו באזור. הדבר מבטיח לכם בתור בעלי דירה, כמות אין סופית של שוכרים שונים, שישמחו לגור בדירה שלכם. לדוגמה קניית דירה בליבפול תוכל להבטיח לכם הכנסה פאסיבית נאה, וכמובן הקטנה משמעותית של הסיכון בהשקעה שלכם. כל עוד ישנו ביקוש מתמיד לדירות, התשואה שלכם רק תלך ותגדל וכמובן שההשקעה הראשונית שלכם תוחזר תוך זמן קצר יותר. אין ספק – נדל"ן להשקעה בצפון אנגליה הוא עניין רווחי ומשתלם.

חשוב לזכור כי לעומת השקעה באזורים אחרים, כמו למשל מזרח אירופה, צפון אנגליה נחשב לאזור נוח, בעל אוכלוסייה איכותית ויכולת לתקשר בקלות בשפה האנגלית. היכולת לתקשר מול השוכרים, הרשויות ושאר הגורמים במדינה, מהווים יתרון עצום עבור כל מי שמתעניין באופציה לרכוש דירה להשקעה בחו"ל.

אחד היתרונות הבולטים ביותר של השקעות נדל"ן בצפון אנגליה, הוא כמובן עניין המיסוי. לעומת חוקי המיסוי הנוקשים הקיימים בארץ, חוקי המיסוי באנגליה הרבה יותר רחמניים עבור בעלי הדירות והמשקיעים הזרים. אנגליה מעודדת את המשקיעים הזרים להשקיע במדינה ואין לה שום בעיה עם דינאמיות בשוק הנדל"ן שלה. בעוד שבארץ יש צורך לשלם מס על כל מכירת דירה וקיימים מיסים מיוחדים עבור כל מי שמחזיק מספר דירות, באנגליה החוקים נראים אחרת לחלוטין.