הקשר בין כדורסל וביטחון עצמי

אם אתם מחפשים אחר פעילות ספורטיבית שתסייע לכם או לילדים שלכם להעלות את הביטחון העצמי, חשוב שתדעו כי אחת הפעילויות המומלצות קשורה אל משחק הכדורסל.

משחק זה בו שתי קבוצות נלחמות על הכדור ועל הבקעת סל, הפך לכלי טיפול דינאמי שעוזר לשמור על אופטימיות. תחום זה מחזק את הביטחון העצמי תוך שכיום ישנן תכניות ליוו נהדרות עבור ילדים ומבוגרים שרוצים לשפר את איכות חייהם, כמו גם  מחנה כדורסל בחו"ל המסייע רבות להעצמה אישית והתפתחותית.

מה צריך לדעת על מרכזי אימון העובדים על העלאת הביטחון העצמי?

בארץ ישנם כמה מרכזים שעוסקים באימון כדורסל לילדים ומבוגרים מתוך מטרה לחנך שחקנים לאחריות ועצמאות, תוך חשיפה לאימון מקצועי ולרעיונות שהוא מביא עמו.

באמצעות המומחים בתחום, ובאמצעות אימונים גופניים אשר מעלים את המרץ, האדרנלין או את מצב הרוח –  יכולים השחקנים להיות חלק מקבוצה, להרגיש טוב כלפי עצמם ולהפוך לחלק מקבוצה שחותרת למטרה נעלה.

כיום ישנו מחנה אימון כדורסל אקסלרייט ששם דגש על העלאת הביטחון עצמי בקרב ילדים ומתבגרים, מה שהופך את התחום למבוקש במיוחד בקרב הורים שרוצים שילדם יהיה ילד מאושר עם בטחון עצמי גבוה.

באימון נפגשים הילדים עם המאמנים המובילים התחום הכדורסל, תוך שמאמנים אלה  יכולים להטמיע את הכלים והרעיונות המנטאליים והמקצועיים אל הילדים בצורה חיובית.  

הקשר בין כדורסל ובטחון עצמי

מי שתוהה לגבי הקשר בין משחק זה לבין העלאת הביטחון העצמי, חשוב שידע כי  הפעילות הגופנית, היציאה מן השגרה, המשחק הקבוצתי, היעדים וההצלחות – כולם מובילים להעלאת הביטחון העצמי בקרב הילדים.

משחק קבוצתי אשר מנוהג על ידי מדריכים מנוסים בעלי תואר בתחום, יכול לתרום מאד לילדים ולהפוך אותם לבני אדם הבטוחים בעצמם וכאלה שמתפקדים בחברה.

לסיכום, בפעם הבאה שאתם מחפשים חוג עבורכם או עבור הילדים שלכם, נסו לבחון את תחום הכדורסל ולהבין האם ישנה תכנית מעולה שגם תקנה פעילות גופנית כיפית וגם תעבוד על העצמה והעשרה עצמית.