החתול מתלונן בכל פעם שהוא הולך לארגז? צריכה להידלק לכם נורה אדומה

אין מישהו שמטפל בארגז החול של החתול מתוך עונג וכיף. הבה נודה שזוהי הפעולה הכי לא נעימה בכל מה שקשור בטיפול בחתול. ישנם מקרים רבים אשר בהם החתול יתלונן קשות על ארגז החול שאתם מספקים לו וחשוב שתשימו לב לאיתותים הללו. כי חתול שמתלונן הוא חתול שלא טוב לו.

למה החתול מתלונן כשהוא הולך לארגז החול?

  • חוסר התאמה – יכול להיות שהוא פשוט לא אוהב את סוג החול. חשוב לשים לב ולספק לחתול את סוג האוכל שהוא אוהב ומכיר. אף פעם אל תקנו את החול שהוא במבצע בלי לחשוב אם זה יהיה טוב לחתול. שינויים כאלה יגרמו לו לאי נוחות ובעקבות כך לתלונות ויללות.
  • רעש מבהיל – כאשר ארגז החול נמצא בסמיכות למכונת הכביסה או לחילופין סמוך לרמקול, ייתכן והחתול יפתח חרדה מפני הרעשים הנוצרים באזור הארגז והוא יחשוש בכל פעם בעת שיבוא לארגז החול.
  • חול מלוכלך – החתול רגיש מאוד ללכלוך. הוא מאוד נרתע ממנו. חשוב מאוד לשים לב ולנקות עבורו בכל יום את החול ולטפל בו בהתאם להוראות היצרן. יש לשים לב כי החתול מקבל את התנאים הכי טובים ואת החול הכי נקי כדי לעשות בו את צרכיו בלי שהוא ייקלע למצוקה או קושי.
  • חול משותף עם חתולים נוספים – החתול נרתע מאוד מחול שמלוכלך משימוש של חתולים אחרים. חשוב לשים לב כי החול הינו פרטי ואישי עבור החתול וכי הוא לא נאלץ להשלים עם החול המלוכלך והדוחה. במקרים רבים הוא פשוט יפספס ויעשה את צרכיו במקומות אחרים מה שיהיה ממש לא נעים.
  • חול מבושם – הפיתוי לבשם את החול הוא פיתוי מאוד מובן. חשוב לדעת כי חול מבושם עשוי לדחות את החתול שהוא בעל חוש ריח מפותח ומחודד.
  • חול עם אקונומיקה – מפתה מאוד לנקות את הארגז באמצעות אקונומיקה. חשוב לדעת כי האקונומיקה היא חומר מסוכן מאוד עבור החתולים וממש לא מומלץ לעשות בו שימוש. אם יש לכם חשד שהחתול נחשף לחומר ניקוי מסוכן, מומלץ לקחת אותו בהקדם לטיפול רפואי או לעשות מנוי לוטרינר קבוע ולהיות במעקב רפואי.

קיימות סיבות נוספות אשר אלו עשויות לגרום לחתול להתלונן על ארגז החול שלו. אלו יכולות להיות מחלות שונות שרק רופא ווטרינר ידע לאבחן. מוזמנים להתייעץ עם צוות המומחים שלנו באתר http://www.kupet.co.il/.