הדברים שכדאי לדעת על הטסה של רחפנים בישראל

בשנים האחרונות כולם מדברים על זה: רחפנים. אנחנו רואים בכל מקום רחפנים וכולנו מכירים עוד ועוד אנשים שכבר יצא להם לקנות רחפן ולהטיס אותו. יש מי שעושה זאת לשם ההנאה ויש מי שעושה זאת כי הוא רוצה לצלם. מה שבטוח, זה שכולנו צריכים כבר להבין: להיות מטיס רחפן זה לבחור במקצוע של ממש. כלומר, יש חוקים מאוד ברורים בעניין הזה בישראל. משמעות הדברים היא שאתם לא באמת יכולים ככה סתם להתחיל להטיס איפה שאתם רק רוצים. זה נכון בין אם המטרה היא הנאה ובין אם המטרה היא צילום. לכן, אם חשוב לכם להשתלב בתחום הזה ולעשות בו קריירה, כדאי שתדעו לעומק מה בדיוק אומר החוק בנושא. 

מה צריך לעשות כדי להטיס רחפן בצורה חוקית? 

ממש כפי שקורה לגבי הרבה תחומים אחרים, גם בתחום של הטסת רחפנים צריך לעשות קורס מקצועי. למעשה, כדי להיות מטיס רחפן צריך לדעת הרבה מאוד תיאוריה וגם להכיר את הצד הפרקטי של הדברים. משמעות הדברים היא שצריך ללמוד, והרבה. לכן, אם גם אתם חולמים להגיע ליום שבו תוכל להיות מטיסי רחפנים, למה שלא תירשמו ללימודים עוד היום? כל שתתחילו את הדרך שלכם בתחום הזה מוקדם יותר, כך תוכלו להגיע מהר יותר לשלב שבו אתם באמת עובדים בענף המיוחד הזה. 

בחירת הקורס הנכון לכם 

יש הרבה מאוד קורסים בימינו להטסת רחפנים, והסיבה העיקרית לכך היא הביקוש הרב. האם ידעתם, למשל, שיש קורסים של רחפן עד 4 ק"ג, ולעומת זאת יש גם קורסים של עד 25 ק"ג? לכן חשוב מאוד להבין מה בעצם אתם מחפשים. תוכלו גם לעשות קורס פשוט יותר בתחילת הדרך, פשוט כדי להבין האם זה באמת מעניין אתכם והאם אתם רוצים להמשיך עם העניין או לא. מה שבטוח זה שבהחלט כדאי יהיה לבחור את הקורס הכי מוצלח שיש. אין סיבה להתפשר על פחות מזה, כי אם אתם כבר לומדים, מובן שכדאי יהיה ללמוד במקום הכי מקצועי שיש היום בארץ.