בערב מתחתנים ביום עובדים – איך להפוך חליפת חתן לחליפת עסקים

חליפת חתן

לא מעט גברים יעידו על כך שבארון עדיין תלויה חליפת חתן כאבן שאין לה הופכין. נכון, חלקם כבר לא כל כך נכנסים אליה בשל השנים שחלפו, אבל לא זו הסיבה לכך שהיא נזנחה בארון. איך בכל זאת תוכלו להפוך את חליפת החתן שלכם ביום שלאחרי החתונה לחליפת עסקים? הנה כמה עצות.

צבע ובד – מילות מפתח

רגע לפני שהלכתם לרכוש את חליפת חתן שלכם קחו לעצמכם שניה וחישבו אם אתם מעוניינים להמשיך להשתמש בחליפה הזו גם בהמשך. אם כן לכו על צבע שמתאים גם לאירועים רשמיים אחרים או לפגישות משרד רשמיות כמו כחול כהה או אפור פחם. חליפה זו תתאים לראיונות, קוקטיילים, ארוחות ערב מיוחדות, אירועים מקצועיים, טקסים ופגישות עסקיות. חליפה כזו צריכה להיות פשוטה להתאמה עם חולצות, עניבות ונעליים שונות.

כשאתם חושבים על הבד נסו ללכת על חליפה עם בד שמתאים לרוב ימות השנה, ובצבע שהכי מתאים לפגישות הפורמליות שלכם, כך תוכלו ללבוש שוב את חליפת החתונה בכל עונה ובכל אירוע. מה שאומר שצבעים כמו חום, לבן או אדום יכולים להפוך לבעייתיים, אלא אם כן ככה אתם מתלבשים בחיי היום יום שלכם וזהו סגנון הלבוש המקובל בתחום שבו אתם עובדים.

עבור מעיל החליפה נסו לבחור בשני פתחי אוורור בצד במקום אחד, כך שיהיה נוח כשאתם משתמשים בו שוב כחליפת עסקים.

חליפת חתן בשלושה חלקים או שני חלקים

לחליפה בת שלושה חלקים יש יתרונות ברורים, והיא יכולה לסייע לכם להפוך את חליפת החתן שלכם מסתם חליפה לחליפה חגיגית יותר. שהרי חתן צפוי ללבוש משהו רשמי לטקס וחליפה בשני חלקים לא עושה צדק עם הגישה הזו.

אפודת החליפה (וסט) יכול להיות בעל שלושה כפתורים או ארבעה בהתאם לבחירתכם, ואפשר לבחור מעיל מותן בגוון החליפה. אפשרות נוספת שתסייע לכם להשיג את המראה המלוטש יותר הוא לבחור את אפודת החליפה (הוסט) בצבעים בהירים יותר כמו שנהב, שמנת או כל צבע אחר המחמיא לחליפה. כמובן שאם תשתמשו בחליפה בהמשך לתחום העסקי לא תהיו חייבים להשתמש באפודה, אלא במקרים מסויימים או באירועים רשמיים. מה שאומר כי מדובר בחליפה עם מראה משתדרג, בהתאם לחשיבות האירוע.

צבע ואקססוריז

כדי לשדרג את חליפת חתן שלכם מסתם חליפה עסקית לכו על אקססוריז כמו עניבות, פפיון, נעליים, חגורה ופושט (מה שמונח בכיס החליפה) ועוד.