אקווריומים – בחירה, רכישה ותחזוקה

התקנה של אקווריומים היא פופולארית מאוד בבתים פרטיים, במשרדים, במסעדות ובמקומות בילוי, בחברות היי טק, ועוד. עבור חלק מחובבי התחום ההנאה מגיעה מהעיסוק עם דגי הנוי, שעבורם הם חיות מחמד לכל דבר ועניין. עבור אחרים, דווקא הפן העיצובי הוא שנותן לאקווריומים את כוח המשיכה הגדול שלהם, שכן הן מוסיפים צבעוניות רבה לחדר, וכן גם תחושה של אלגנטיות נינוחה ויוקרתית. בחירה של אקווריום מתאים עבור הצרכים שלכם אינו עניין של מה בכך. ישנם כמה וכמה גורמים שיש לשקול, כמו גודל, צורה, צבע, חומרים, ציוד נלווה לתחזוקה, ועוד. ההמלצה שלנו? לפנות לחברה וותיקה בתחום, שתוכל לתת לכם מידע מקיף ככל הניתן.

אקווריומים

 

רכישה בראש שקט

 

על מנת לרכוש אקווריום בראש שקט ומבלי דאגות מיותרות, במיוחד לאחר ההתקנה, מומלץ ללכת על חברה ישראלית דווקא. חברה מקומית תוכל לתת לכם שירות וייעוץ חשוב גם לאחר הרכישה, שיעזרו לכן לקבל את המקסימום מהקנייה שלכם וליהנות ממנו לאורך זמן. במידה וחלילה תגלו שיש אצלכם נזילה, או שגדלו אצות בתוך האקווריום, אם תחליטו לעבור דירה ומטבע הדברים תרצו לקחת גם את הדגים אתכם, חברה ישראלית תוכל לענות על כל הצרכים הללו במהירות וביעילות רבה.

 

ציוד נלווה

 

על מנת שדגי הנוי שבחרתם עבור האקווריום שלכם ישגשגו, חשוב מאוד להתקין ציוד נלווה איכותי. על תוותרו על פילטר טוב, מערכת חמצן עמידה ותאורה. כל אחד מהפריטים הללו הוא קריטי לבניית הסביבה האקולוגית הקטנה שאתם בונים אצלכם בבית. אל תשכחו שלכל גודל אקווריום מתאים ציוד מעט שונה, ולכן חשוב להתייעץ עם מביני עניין לגבי ציוד זה.

 

תחזוקה

 

חשוב לתחזק את כל הציוד שזה עתה מנינו, ולבדוק את תקינות בהתאם להוראות היצרן. למעשה הדבר חשוב לא פחות מהאכלה בזמן עם מזון הדגים שמתאים לדגים אצלכם, שכן אם לא תעשו כן סביר להניח שאיכות המים שדגי הנוי שלכם חיים בו תרד, וכך גם העמידות שלהם. שימו לב לכך שבמידה וישנו זיהום במים הדבר הטוב ביותר הוא לבדוק עם איש מקצוע כיצד ניתן לטפל בבעיה, מבלי לגרום נזקים מיותרים.