אליפטיקל – כשכושר וטכנולוגיה נפגשים

לא כל יום יוצאת לאוויר העולם המצאה טכנולוגית שמשנה לחלוטין את פני העולם. במקרה זה אנו מדברים על מכשירי אליפטיקל, והעולם המדובר הוא עולם הכושר והספורט, עולם מכוני הכושר והדיאטה. כושר גופני זה כבר מזממן לא דבר לספורטאים בלבד, כאשר מדע הרפואה מעודד את הציבור הרחב מגיל העשרה ואילך לשמור על כושר גופני לצורך שמירה על הבריאות

עם המדע לא מתווכחים, ועובדה היא שמי ששומר על הכושר שלו יציב, ולא בהכרח ברמה של מתאמן מקצועי אולימפי, אלא פשוט כושר גופני יומיומי על הליכון, אופניים או אליפטיקל, חווה בריאות יתרה, נקודה. 

אליפטיקל – פתרון מושלם

היתרונות של אליפטיקל על פני מכשירים אחרים בתחום הכושר והספורט גדולים במיוחד, ולא לחינם פתחנו בהתפעלות מעולם הטכנולוגיה שמביא לנו פתרונות חדשים וטובים יותר מעת לעת.

  1. אימון בטוח – הבטיחות היא עניין חיוני בפעילות גופנית. לא רק פציעות ממעידות ונפילות, אלא גם שחיקה עלולה להצטבר עם הזמן ולפגוע בתפקוד שלנו, ואף ליצור כאב מתמשך וכרוני. האליפטיקל מנטרל את השחיקה של הברכיים והדיסקים הבין חולייתיים ומאפשר לכם להתאמן בביטחון מלא לאורך זמן, לתקופות ארוכות ללא הפסקה.
  2. התאמת אימונים – שלא כמו מסלול ריצה, שמאפשר ריצה או הליכה, הרי שמגוון אפשרויות האימון בהתאמה אישית באליפטיקל מאפשרת גיוון ושיפור יכולות בכמה וכמה רמות, מסיבולת לב ריאה ועד כוח מתפרץ, וכל מה שביניהם ומשלב ביניהם.

אליפטיקל ביתי – ומתאמנים בכיף

ככל הנראה שהבעיה העיקרית בשמירה על הכושר הגופני היא העצלות. אנשים רבים שצריכים במיוחד לשמור על הכושר שלהם, למשל אנשים עם משקל יתר או עם מחלות כרוניות כגון סכרת, מוצאים עצמם דוחים את האימון, ובסוף מוותרים עליו. מכשיר אליפטי מאפשר להם לפגוש יותר מוטיבציה ולהתגבר על המכשול.

משהו באופי האימונים, בדרך הפעולה של המכשיר, ובעיקר במגוון האימונים האפשרי, מעודד אותנו לפעולה. מכשיר אליפטיקל ביתי הוא מתנה לבית, ופירגון אמיתי לעצמכם. המכשיר לא תופס הרבה מקום, קל לאחסון בין האימונים, ומציע לכם טכנולוגיה גבוהה בלחיצת כפתור בכדי לעודד אתכם לפעילות.