איך לרדת במשקל? גזרו ושמרו על המקרר או במגירה!

לרדת במשקל

אין פתרונות קסם

תראו, אין פתרון קסם לירידה במשקל. ברור לכולם שדרושים התמדה וכוח רצון. אתם צריכים לאכול פחות ולהוציא יותר אנרגיה. (ספורט – למשל?) הגוף שלנו תמיד יילחם במשקל, לכן מי שרוצה לרזות, צריך לרצות זאת ועליו כמובן להסתפק בירידה של חצי קילוגרם עד קילוגרם בשבוע, כך אפשר להתמיד בלי להשתגע עד לקבלת המשקל המיועד.

 

אמצו לעצמכם אורח חיים בריא

הכלל הראשון  – אתם חייבים להרגיל את עצמכם לאורח חיים בריא שכולל תזונה נכונה ופעילות ספורטיבית שכוללת אימוני כוח ואירובי שלוש פעמים בשבוע ובסך הכל שעתיים וחצי שלוש בשבוע.  הורדה של 750-500 קלוריות ליום היא דרך בטוחה ומומלצת לכל מי שמחפש את הגזרה המיועדת לגופו שלו.

 

כדורי הרזיה

יש סוגי דיאטות שונות, יש דיאטות המבוססות על פחמימות, יש אחרות המבוססות על חלבונים, על ירקות, על פירות ועוד דיאטות הנוצרות חדשות לבקרים.  כדורי הרזיה הם דרך אחת להרזיה. לא כולם בנויים לדיאטה ארוכת טווח, אך בכל מקרה תצטרכו לסגל הרגלי צריכה אחרים אם חשוב לכם לרדת במשקל. כדורי הרזיה היא דרך אחת מהירה שרבים בוחרים בה. כל עוד אתם בוחרים כדורי הרזיה בטוחים שעברו בדיקה מאסיבית אתם בדרך הנכונה. רוצים לדעת איך לרדת במשקל? הינה לכם דרך נוחה במיוחד.

 

ספירת קלוריות, גבירותיי ורבותיי, ספירת קלוריות

רוצים לרזות? תצטרכו להעלות למודעות כל מה שנכנס לכם לפה. 800 קלוריות ביום הן צריכה קיצונית שיכולה לגרום לבעיות בריאותיות, לכן אנחנו בוחרים בצד השפוי. אפשר להשתמש בכדורי הרזיה שסותמים לכם קמעה את התיאבון, אפשר לבחור באחת משיטות הדיאטות, אבל לא לשכוח שלכל אחד יש קצב אחר ויכולת אחרת להורדה במשקל, הן מבחינה פיזית הן מבחינת יכולת נפשית.

 

אכלו רק מה שאתם אוהבים

כולם רוצים לדעת איך לרדת במשקל, יש דיאטות שמורכבות גם מפירות, מירקות, מדגנים, מחלבונים, מאגוזים וממוצרי חלב רזים. כדי להצליח בדיאטה אכלו מה שאתם אוהבים, אמצו לעצמכם את אורח החיים הנכון, אזי לא תצטרכו לקרוא לדיאטה בשמה המחייב, שהרי הגוף שלכם כבר יֵדע איך להגיב. תקשיבו לו.