איך אורזים נכון?

אנחנו נדרשים לארוז בכל הזדמנות לקראת נסיעה לטיול בארץ ובחו"ל, במעבר דירה, באחסון פריטים מסוגים שונים. אז איך אורזים נכון? כל תחום יש את שיטה שונה. פריטים שבירים נארוז כשנייר מפריד בין פריט לפריט. ניילון פצפצים הוא הטוב והמגן מכל אמצעי אחר. ככלל צריך לארוז כך שהפריטים ימלאו את כל חלל המזוודה, קופסת הקרטון או כל אמצעי אריזה אחר. המטרה היא שהפריטים יגיעו למקומם החדש שלמים. את המזוודה הצמודה אלינו לאורך כל הטיול נארוז בצורה שיהיה לנו קל למצוא כל פריט שנחוץ. בתחתית המזוודה נשים את הדברים שנצטרך במשך הטיול ואת יתר החפצים והפריטים נשים בהתאם לציפייה שלנו לשימוש בהם.

איך אורזים נכון חבילה שנשלחת באוויר או בים?

במקרה זה יש לקחת בחשבון שהחבילה מטלטלת ונזרקת וככל שתוכן החבילה עדין ורגיש יותר צריך לעטוף אותו במספר שכבות. הצפיפות בתוך האריזה חייבת להיות גדולה אפשר להכניס בין הפריטים פריטי לבוש כדי לעבות את הצפיפות. לעיתים כדי להכניס קופסת קרטון אחת בתוך השנייה, אפילו שהמשקל עולה במקצת, כדי שדופן האריזה יהיה עבה יותר.

חברות ההובלה בישראל מציעות ללקוחות שלהם עזרה באריזת של הריהוט ויתר הפריטים שבבית אבל ניתן לבצע את האריזה באופן עצמאי. רבים בוחרים לעשות זאת בעצמם כדי לדעת בדיוק איפה ארוז באיזה ארגז. איך מתכוננים לאריזה של פינוי דירות?

פינוי דירות – איך להתכונן?

ראשית כדאי לדאוג לקרטונים בגדלים שונים עבור הליך פינוי דירות. דואגים לאביזרי קשירה כמו מסקינג טייפ עשוי ניילון שלא נקרע, מספריים וסכין יפאנית, ניילון פצפצים או מצעים ישנים וכלי כתיבה בעלי חוד עבה. כל חדר מחדרי הבית יקבל מספר שירשם על הקרטון וכך יהיה ברור במקום החדש לאיזה חדר הוא יוכנס. לאחר האריזה הקרטון ייסגר במסקינג טייפ ועליו יירשם תוכנו. ליד מספר החדר יירשם "ספרים של חגי" וכך הלאה. סבלי חברת פינוי דירות יעמיסו את הקרטונים לפי המספר שלהם בסדר כזה שיקל עליהם את הורדתם והעמדתם בחדרים השונים. על הקרטונים המכילים כלי מטבח או פריטים שבירים אחרים נרשום בטוש עבה ובאותיות בולטות את תוכן הקרטון.