שלושה טיפים לרכישת ארנקים לגבר

ארנקים מעוצבים היו מאז ומתמיד נחלתן של הנשים. האמנם? כיום ניתן למצוא ארנקים לגבר בדיוק באותו מגוון רחב של ארנקי נשים. אך כאמור גם כאן לא הכל וורוד, ויש לבחור היטב את הארנק החדש טרם רכישתו. אם בדיוק נקרע לכם הארנק הישן או שאולי הצלחתם לאבד אותו, אין ספק שמדובר ברגע עצוב מאוד. ואולי, זו הזדמנות נהדרת להתחדש בארנק גברי חדש ומעוצב!

ארנקים לגבר – מאיפה מתחילים?

  • אל תגזים – בתור התחלה כדאי אולי להבין מה גודל הארנק שאתה זקוק לו. הנח על השולחן את כל הכרטיסים שברשותך ונסה להפטר (או לפחות להשאיר במגירה בבית) מאלו שאינך עושה בהם שימוש. כעת, יש בידך את כל הכרטיסים שאתה באמת צריך!
  • תעודת זהות – רבים נושאים איתם את תעודת הזהות בארנק שלהם. ארנק לגבר הוא אמנם אופציה נהדרת לקחת אתכם את תעודת הזהות שלכם, אבל הרי בכל מקרה בתוך הארנק נמצא כבר רישיון הרכב שיוכל להספיק לכם כזיהוי ראשוני. אז מדוע לא להשאיר את תעודת הזהות בתא אחר?
  • החומר – ארנקים לגבר שעשויים מעור לא תמיד יהיו איכותיים. ישנן שיטות עיבוד רבות ולא כל אחת תיטיב עם הארנק; זכרו שמדובר בפריט שהשימוש בו הוא יום יומי כך שמומלץ לרכוש ארנק באיכות גבוהה.
  • תא למטבעות – נכון, ניתן לאכסן את המטבעות שלכם בכיסי הג'ינס. וגם את הדיסק און קי שלכם, אבל אתם באמת מוכנים להסתכן עד כדי כך? מה יקרה אם חלילה ישנו קרע במכנס וכל הדברים החשובים הללו ייאבדו? מסיבה זו, מומלץ לבחור בארנק בעל תא למטבעות.

תחשבו קודם כל על הנוחות שלכם

כדאי אולי גם לדבר על הדרך בה אתם נושאים את הארנק שלכם. ישנם ארנקים לגבר במגוון גדלים, כל אחד יתאים לאופי אחר של שימוש; ישנם גברים שנוח להם יותר לשים את הארנק בכיס הקדמי ואילו אחרים יעדיפו את הכיס האחורי של המכנס. כל כיס יוכל לאכסן גודל אחר של ארנק, ולכן יש לקחת את העניין בחשבון ובכבדות ראש. וכעת, כשאתם מצוידים בטיפים הנפלאים הללו, אתם לגמרי מוכנים לצאת למסע לקניית הארנק לגבר החדש שלכם!