עורך דין ללשון הרע מסביר כל מה שצריך לדעת על חוק לשון הרע

”כבוד האדם ושמו הטוב שלו, חשובים לו ממש כמו החיים עצמם ויקרים לו יותר מכל דבר אחר“. כך אמר נשיא בית המשפט העליון אהרון ברק, דברים אשר נאמרו מהסיבה שכל אחד ואחת מאיתנו עובד שנים רבות במטרה לבנות לעצמו שם טוב.

פרסום אחד קטן, יכול להרוס שנים של עבודה קשה. פרסום שאולי גם שיאלץ אותנו להיעזר בעורך דין ללשון הרע ולחפש אחר משרד עורכי דין המתמחים בהוצאת דיבה ולשון הרע.

על מנת לשמור על שמנו הטוב ולמנוע מאנשים אחרים לפגוע בו, מסביר עורך דין ללשון הרע על חקיקת חוק לשון הרע.

עורך דין ללשון הרע: מהו לשון הרע ?

לשון הרע הוא מצב שבעקבות פרסום של דברים שנאמרו או נכתבו, אדם הופך מושפל בעיני הבריות שמים אותו כמטרה לבוז, שנאה או לעג, או מבזים אותו עקב מעשים, התנהגות או תכונות המיוחסות לו. בנוסף, החוק מגדיר לשון הרע גם כאשר פרסום פוגע במשרה של אדם, בעסקו או במשלח ידו.

בנוסף, מסביר עורך דין ללשון הרע כי החוק קובע כי במשפט האזרחי, מספיק פרסום לאדם אחד בלבד ובכלל לא נדרשת הוכחה כי הייתה כוונה להפר את החוק.

נפגעתם כתוצאה מלשון הרע? חפשו משרד עורכי דין המתמחה בלשון הרע

חשוב להבין, כי למרות שהחוק נראה פשוט להבנה ולמרות שהמדינה מגנה על אנשים שנפגעו בגין לשון הרע, יש לו המון רבדים ולכן רק משרדי עורכי דין המתמחה בלשון הרע המתמחה בתחום ומעסיק עורכי דין אשר חיים אותו יום יום, יוכל לבחון את המקרה שלכם ובכלל להמליץ לכם האם כדאי או לא כדאי לגשת לתביעה.

יש המון מקרים שאנשים בטוחים כי הם נפגעו כתוצאה מלשון הרע, אבל את הפגיעה לא ניתן להוכיח בבית המשפט או שאין בכלל עילה לתביעה או שמבחינה כלכלית ונפשית לא שווה בכלל להתחיל הליך של תביעה שנמשך זמן ארוך וגוזל מאיתנו המון כוחות נפשיים ופיזיים.