נוטריון לספרדית – שירות חיוני

נוטריון לספרדית

זה די ידוע שהעשור האחרון הוא העשור הכי מוצלח בכל מה שקשור לעליה הגדולה המשמעותית בבקשה עבור דרכון אירופאי על ידי אזרחים ישראליים. הבקשות המגיעות מאזרחים שקיבלו זכאות לאזרחות במדינות המשתייכות לאיחוד האירופאי.

על מנת שהאזרחים המעוניינים יקבלו את האזרחות המבוקשת עליהם לעבור הליך בירוקרטי לא פשוט שספק אם היו מצליחים לעשות אותו לבדם. מדובר בעצם בהליך שיש צורך למלא בו טופס בקשה פורמלי של המדינה שאליה הם מעוניינים לעבור. זאת הסיבה העיקרית לבקשה לאימות ותרגום לשפה הספרדית.

לא מדובר בהליך שתרצו לבצע בירוקרטית לבד לא כי אינכם מוכשרים, אלא כי אינכם עורכי דין וזהו בעצם תהליך שפשוט צריך עבורו איש מקצוע שיש לו הסמכה פורמלית לנהל אותו. האנשים האלו הם עורכי דין שמתמחים בנושאים האלו והעיסוק שלהם הוא נוטריון לספרדית והם מכירים היטב את ההליך הזה, ובעלי נסיון בו. חשוב לזכור שאותם עורכי דין אליהם אתם מבקשים להגיע לשכור את שירותיהם חייבים להיות נוטריוניים מוסמכים, בקשו לוודא את זה על מנת שלא תהיו במצב שבו תיאלצו להפסיק את התהליך באמצע.

למה אתם צריכים שירות נוטריוני?

מהות הסיבה העיקרית בגללה יש ביקוש  פניות עבור עורכי דין שעוסקים בנושא של נוטריון לספרית היא המסמכים המסוימים הנדרשים מבחינה בירוקרטית עבור אימות נוטריוני. גם בחו"ל, בארצות הברית, ספרדית היא שפה נדרשת. ולכן היא מופיעה גם במסמכים שנדרשים באימות, אישור ותרגום.

בהרבה מצבים נתבעים ותובעים נדרשים להציג מסמכים ספציפיים בשפה מסוימת, למשל ספרדית. לכן יש צורך בהעסקה של עורך דן שמתמחה בתחום נוטריון לספרדית שיכול לנסחח, לאשר, לאמת ואף לבצע תרגום של המסמך הספציפי שנדרש, וכך גם להפוך אותו לקביל בבתי המשפט על פי פרמטרים מסוימים.

המסמך הנדרש להצגה גם בחו"ל וגם בארץ מחויב על פי אמנת האג בחותמת אפוסטיל. האפוסטיל היא החותמת של משרד החוץ הישראלי ובה ניתן גם לראות מיהו עורך הדין ומספר הרשיון שטיפל בהליך.

שירותי נוטריון שירות מכל הלב למענכם

על מנת שעורך הדין אותו שכרתם לניהול ההליך הבירוקרטי הזה, יוכל גם להתנהל כעורך דין נוטריון הוא צריך להיות בעל וותק של מעל עשר שנים בתחום המשפטים. רק אז יוכל לגשת עורך הדין אל המבחן הייעודי מטעם לשכת עורכי הדין ומשרד המשפטים על מנת לקבל את ההסמכה הרצויה והמבוקשת.

בסוף התהליך הבירוקרטי העורך דין אותו שכרתם יחתים את המסמכים הנדרשים בחותמת הנוטריון. בחותמת זו, שם אפשר יהיה לראות את שמו, וגם את מספר הרשיון של עורך הדין. עלות השירות של נוטריון לספרדית, או לשפות שהן אינן ספרדית היא עלות שחייבת להיות מפוקחת על ידי לשכת עורכי הדין והיא מחייבת את כל עורכי הדין, ללא שום יוצא מן הכלל.