נוטריון לאנגלית – השפה הבינלאומית

נוטריון לאנגלית

המון אזרחים ישראלים, בעיקר סטודנטים, מחפשים משרדי עורכי דין נוטריוניים לצורך בקשה ללימודים במדינות השונות בחוץ לארץ.

תהליך הרישום עבור מכללות ואוניברסיטאות או מוסד לימודי אחר בחוץ לארץ ובישראל, לרוב דורשים הצגה של מסמך מתורגם, והדרישה היא עבור לימודים במדינות כמו אנגליה או ארצות הברית. אותם סטודנים שפונים בנוגע לתרגום, עושים זאת גם בפניה למתרגם מקצועי למרות שאין להם באמת צורך לעשות זאת, היות ואינם יודעים שעורך הדין הנוטריוני ששכרו לצורך ביצוע ההליך, מסוגל גם לבצע את התרגום, וזה למעשה, חלק מהשירות שלו בהליך הבירוקרטי הזה. למעשה, עורך דין נוטריון לאנגלית מבצע גם את התרגום, הניסוח, האישור, והאימות וכך למעשה חוסך זמן רב ומשאבים בחיפוש אחר אנשי מקצוע נוספים.

בדרך כלל שירותי נוטריון כוללים גם תרגומים, לכן לפני שאתם רצים לאנשי מקצוע נוספים, חשוב מאד לברור את הנושא היטב וכך לחסוך זמן וכסף.

שירות זה הוא שירות שניתן על ידי עורך דין נוטריוני ולמעשה זמין לכולם, לא באמת משנה איפה אתם גרים או מה השפה שנדרשת או המדינה הנדרשת. הצגת המסמך הנדרש בהליך הבירוקרטי היא פעולה שצריך לקיים אותהרק אצל עורכי דין המתמחים בתחום

השירות הזה הוא שירות הניתן על ידי עורכי דין נוטריוניים והינו זמין לכולם, לא חשוב היכן אתם גרים, מהי השפה הנדרשת או מהי המדינה הנדרש.

הצגת המסמכים הנדרשים בהליכים הבירוקרטיים הינה פעולה שיש לקיים אותה אך ורק אצל עורך דין שמתמחה בנושא נוטריון לאנגלית כדי שתהיה קיימת האופציה לצור פעולה הפוכה למסמכים שתושב ישראלי מגיש למדינה מחוץ לישראל.

נוטריון זה בדיוק בשבילכם

כשמדובר בהליכים בירוקרטיים, לא רק בלימודים יש צורך אליו אלא למעשה בכל הליך בירוקרטי שבו יש צורך בשירותי עורכי דין המתמחים בנושא נוטריון לאנגלית  ובו ישנה למעשה דרישה למסמכים ספציפיים באנגלית לצורך ההצגה שלהם במוסדות מסוימים נדרשים. לכן יש לזכור שהצורך לשכור עורך דין מוסמך שיכול להתנהל גם כנוטריון על מנת שיוכל לאמת, לנסח לאשר ולתרגם את המסמכים הללו צריך לבוא לאחר שהתייעצתם ובדקתם המלצות על אותו עורך דין מהאנשים קרובים לכם, ומאנשים עליהם אתם סומכים. כלל זה כמובן תקף לכל איש מקצוע, ובכל תחום.

חשוב לזכור – החותמת המוטבעת על המסמך אחרי התרגום והאימות למעשה מוטבעת על ידי עורך הדין הנוטריוני, והיא קרויה 'אפוסטיל', החותמת שייכת למשרד החוץ וישנן חלק מהמדינות שחתומות על אמנת האג המסתפקות בחותמת הזאת באימות הנוטריוני לשפה האנגלית.

איך מזהים לפי חוק עורך דין נוטריון

עורך דין רשאי להתנהל כעורך דין נוטריון רק אחרי שעבר בהצלחה את המבחן הייעודי מטעם לשכת עורכי הדין ומשרד המשפטים, ויכול לגשת לקיים את המבחן רק אם יש לו וותק של מעל עשר שנים במשפטים.